Kahwin ni ibaratnya macam...
Pergi kerja, balik rumah jumpa best friend forever kita
Sembang n gelak sama2 tiap2 hari
Masak sekali, makan sekali
At the same time, share burden sama2, stress sama2... and grow together...
Yep.. that's marriage
Setelah mengkaji beberapa review scone mana paling sedap kat cameron highlands: khm strawberries & jam
Terbukti sedap. Scone lembut jee. Strawberry jam pun onzz.
Sila bookmark incase korang teringin nak makan scone nanti! 😆
Korang i taktaulah perasaan i jeke atau memang brand ni jenis yang pemurah. Goshhh semua baju dia serve T20 look. Kurung sulam penuh ni tak sampai rm100 pun ko rase 😭
Antara benda yang aku rasa macam scam adalah colour analyst macam ni lah haha.
Sebab camana 2 warna kuning yang berbeza contrast je tapi satu tu warm satu tu cool?
Jika kau lewatkan solat, Allah akan lewatkan kau dari:
• Kejayaan
• Rezeki
• Jodoh
• Doa
Segerakanlah menunaikan solat dan solatlah di awal waktu. Semoga bermanfaat buat kita semua.
Sampul Raya Cute 🤓
Jangan malam raya baru nak cari sampul. Ni haa.. sampul raya cute2. Macam2 ayat hot & spicy ada. Murah plak tue
Banyak lagi design lain kat sini: https://t.co/ecHLqOotFQ
Nak tahu x sebelum nak ajar anak mengenal nombor dan operasi nombor, anak kena mahir dulu pranombor.
Jangan terus marah2 anak kalau anak tak faham tambah dan tolak lagi. Sebab kemungkinan kemahiran asas pranombor pun mungkin belum power.
Mari saya terangkan apa itu pranombor.
Guys. Baju raya tahun ni warna apa?
Belum puasa dah tanya baju raya kan.
Tapi I jenis yang tak suka beli baju raya time puasa. Tak larat 😅
Sebelum puasa dah kena settle bab baju raya ni.
Ini cadangan utk trend potluck bawa makan mengikut initial sendiri agar anda tidak digelar kawan bare minimum dan tiada effort
A
Ayam goreng - KFC, uncle bob , shihlin , four fingers. The choice is unlimited
Apple Pie
Alfredo pasta
Arancini kalau kau fancy
B
Blueberry pie / blueberry
Brioche
Burasak (lahh)
Brownies
Baklava
Burritos
Butter cake
Susah jugak jadi ibu hamil ni.
Mulut sentiasa rasa nak mengunyah tapi berat tak boleh naik lebih 1kg sebulan.
Meh i share healthy snacks untuk preggy mums. Sesuai untuk semua & nak kudap2 kat office pun sesuai 🤩
p/s: i dah try semua sebelum recommend kat korang.