I m a 40++ Malaysian Born Chinese guys that have a lots of passion exploring good foods as i loves to eat & likes to discuss abt politics & current affairs
7.18am KL-Karak@E8 : Semua lorong masih terhalang. Laluan kontra telah diaktifkan dari Km 28.8 hingga Km 27. Trafik sesak 6.0KM dari Km 33.8 hingga ke lokasi. @llmtrafik
@NaratifRakyat@FuziahSalleh99 Kepimpinan Melalui Teladan... Tunjukkan kepada kami Rakyat Maheran bahawa RM100 Riyal cukup belanja sebulan ? Mungkin yang dimaksudkan belanja makan roti putih Sahaja
Di Negeri Sembilan, Jalan Temiang dijadikan Jalan Chen Man Hing.
Di Pahang, Jalan Wong Ah Hang dijadikan Jalan Bunga Kemboja.
Warga Kuantan sudah marah dan menengking.
Ini kalilah, Exco-Exco Cina PH diuja!
Harap kedua-dua Exco Negeri Pahang ini yang mendapat mandat besar masyarakat Cina dapat membawa isu ini ke Mesyuarat EXCO dan merayu terhadap keputusan ini.
JANGAN HAMPAKAN HARAPAN PENGUNDI dan warga Kuantan !
Siapa ada twitter YB Sim Chong Siang dan Leong Yu Man ? Please RT!
Di Negeri Sembilan , Jalan Temiang
menjadi Jalan Dr Chen Man Hin !
Di Negeri Pahang , Jalan Wong Ah Jang dijadikan Jalan Bunga Kemboja !
Harap Menteri Kerajaan Tempatan @NgaKorMing dapat selaras dan jelaskan dasar penukaran nama-nama jalan di peringkat Kerajaan Tempatan .
@chedetofficial Tun 10Q for your input. Malaysia is a beautiful country with diversified culture and the people. We can achieve great heights or Wawasan 2020 if we have focus more on economic & nation building but we choose to focus on building bullshit and toxic mindset.
‼️ GIVEAWAY ‼️
As I have 3 signed Pierre Gasly cards from his store.. I will be giving two of them away..
RULES:
• must be following me.
• retweet this tweet.
I will ship them worldwide!
ENDS 1st April.
GOOD LUCK 🤍