How was your day? Ok ke tak tu? Jangan biarkan badan lemah walaupun korang duduk rumah je. Sebab badan kita perlukan tenaga dan protection yang secukupnya untuk terus dalam keadaan sihat! Did you know yang Pure Honey pun sangat baik untuk sistem imun badan ? Wajib cuba ๐
Hey lovelies! Keadaan negara kita yang mencabar sekarang ni buatkan cara kita jaga kesihatan juga makin perlu dipertingkatkan! Dengan adanya Pure Honey, kita dapat wujudkan satu protection bermula dari sistem imun badan tauu. Usaha menjaga kesihatan adalah tanggungjawab bersamaโค๏ธ
Did you know? From a biological standpoint, Bird's Nest contains proteins, amino acids and minerals that are essential for healthy development! Can't imagine how it works ?? Srsly you guys have to try this Bird's Nest from our product!
Betapa magicnya Pure Honey ni sebab boleh memberi pelbagai manfaat kepada semua pengguna hanya dengan 3 bahan sahaja tauuu! Purified water, Honey & Bird Nest ONLY! Syaratnya adalah sentiasa konsisten ok!
Minuman sarang burung madu bukan biasa biasaa tau! Bagus untuk sistem imun badan pulak tu! Consume sebelum tidur masa perut masih kosong boleh buat kita termimpi mimpi sampai esok! Auch! Jangan malu jangan segan meh PM tepi ๐
Hey everyone! Dah consume Pure Birds Nest With Honey ke harini? Kalau belum, consume cepat! Yang belum dapatkan lagi tuu dapatkan cepat! Increase your immune system with this Pure Honey๐
Sarang burung baik untuk sistem imun badan kita tau! Lagi lagi dalam keadaan kini yang terdedah dengan wabak Influenza & Covid19 yang jangkitannya makin hari semakin meningkat ๐ข
Sama-sama bertanggungjawab untuk menjaga kesihatan diri dan selamatkan yang tersayang ๐๐ป
Dah minum Pure Bird's Nest with Honey sebelum tidur??
Tahu tak bila kita consume Pure Honey sewaktu perut kosong sebelum tidur mampu membantu sistem penghadaman dan juga mampu memberi kebaikan kepada kulit anda ๐
Have a bottle before you go to bed ya! ๐
Kalau you all nak tahu dalam sebotol Pure Honey ni mengandungi 30% bird nest tauu.
Berbaloi sangat dengan harganya! Takkan rasa rugi pun invest money untuk this product. Beribu dah feedback terbaik yang kita terima dari pengguna EE!
Cuba tauuu!
Minuman sarang burung madu bukan biasa biasaa tau! Bagus untuk sistem imun badan pulak tu!
Consume sebelum tidur masa perut masih kosong boleh buat kita termimpi mimpi sampai esok! Auch!
Jangan malu jangan segan meh PM tepi ๐
MORNING!!
BOOST ENERGY DENGAN BIRD'S NEST๐ช๐ปโ
โ
Amalkan pemakanan yang penuh khasiat dan baik untuk kesihatan. Setiap pagi kena consume Pure Bird Nest untuk boost lagi energy kita!โ
โ
Donโt forget to grab yours NOW!!โ
Betapa magicnya Pure Bird's Nest with Honey ni sebab boleh memberi pelbagai manfaat kepada semua pengguna hanya dengan 3 bahan sahaja tauuu!
- Purified water 60%
- Genuine Bird Nest 30%
- Honey 10%
Tapi untuk dapat manfaat tu syaratnya adalah minum secara konsisten ok! ๐
Botanical Drink is a must!
Benda paling penting to consume everyday. For those yg still struggle dgn acne, u should really consistent consume this powerful 8 antioxidant + bird's nest supplement! Sebab ia bantu atasi masalah skin dari dalaman. Bila dalaman okay, luaran auto ok!
Baru hari isnin takkan dah lemau?
Mesti sebab you all skip Botanical Drink ni...
Untuk kekal bertenaga sepanjang weekday, wajib ambil Botanical Drink 1 sachet sehari sebelum tidur. Sebab BD ni mampu membekalkan tenaga setelah seharian sibuk bekerja!๐คฉ
Good morning!
Just imagine you wake up in the morning, hit the bathroom, & first thing you will grab is our revitalizing cleanser! It will bring you the feelings of indulging yourself in the spa! Calm and serenity!
Lets hit the that spa feeling with our Facial Cleanser!
Another day, another feedback!
Alhamdulillah ramai yang bagi positif feedback for our Wave Moisturizer๐ฅฐ
Moisturizer EE ni berasaskan herbal based dan mengandungi kandungan semulajadi. DAN PALING BEST, DIA KAYA DENGAN KHASIAT SARANG BURUNG TAU๐คฉ
Nak kulit sihat & naturally glowing?
Senang je, don't skip consume Botanical Drink from @eveessential lah jawapannya! 1 sachet sehari, mampu merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan kedutan.
Cuma perlu konsisten dan minum air secukupnya!
Selain skincare, pemakanan pun mempengaruhi skin condition kita juga tau. All of the below foods listed are good for our skin's health.
p/s: Remember that beautiful skin starts from the inner parts of ourselves. Let's practice now!