I just thought to myself malam tadi, syoknya kalau ada centralised platform boleh infaq untuk masjid.
Sekali tadaaa @sedekahje dah ada to come to the rescue! ✨🕌
For masjid, surau and other Islamic causes <3
Check it out here: https://t.co/VSjnGvTFbs
Hari ini ialah hari yang luar biasa iaitu hari Jumaat dan 10 hari terakhir Ramadan.
Jadi pakcik nak ajak anak-anak taja juadah berbuka 24-30 Ramadan untuk Masjid berikut:
10 juadah berbuka ini akan digunakan oleh:
1. Masjid Pantai Tok Jembal
2. Masjid Mengabang Telipot
3. Masjid Al-Ukhuwwah
4. Masjid Al-Abrar
5. Masjid Gong Pak Jin
6. Masjid Seberang Takir
7. Masjid Kampung Batin
8. Masjid Nur bakti
9. Masjid Padang Nenas
10. Masjid Kampung Tok Jembal
RM4.90 untuk 1 pek juadah berbuka puasa.
RM24.50 untuk belanja 5 orang berbuka puasa.
Taja Iftar: https://t.co/AuEEYjOTWl
aduh jauh twist ni 🤣🤣 aku kat starbucks la beli air, adik ni datang “bang cuba abg dengar lagu afghan ni boleh tak kita buat tiktok lagu ni”. Me : “alamak saya tak hafal lagu ni”
pastu kawan dia record dari belakang hahaha
Si isteri mengadu lapar , si suami cepat2 pergi buatkan maggi , ambik air milo & siap suapkan lagi . Padahal xnak makan pun . Cuma nk mengadu je 😫😫 I don’t deserve this man 😭😭🥺🥺 . May Allah bless our marriage forever 💖💖 #spoiledwife 🙈🙈
Today is my 30th birthday. finally dah masuk 3-series
I buat video ni untuk compile my life journey dari umur 20 ke umur 30. Sepuluh tahun yang penuh dgn macam-macam memori. Thanks to everyone for being part of the journey 🥺
Mcm mana eh nk survive if tiap2 bulan kena keluarkan at least 2 ribu untuk kos ulang alik adik Addry ni .Ayah dia kerja tukang kebun, kdg2 income tu pun tk sampai kos yg nak kena keluarkan 😭
Adik addry ni pulak, setiap 2 kali seminggu kena buat rawatan dialisis tau 💔