dapat boyfriend yg syg sgt dkt kau , setia , tk suka melayan perempuan lain selain kau , tk pernah jemu layan karenah kau . bila kau sedih dia selalu ada dgn kau . dia tunjuk effort & bgi attention dkt kau . kalau dh ada tlg lh hargai sbb dh jarang nk jumpa lelaki yg macam ni ☺
Bila tengah kenal seseorang tiap kali lepas solat doa. "Ya Allah Kau hadirkan dalam hidup aku ni, Adakah dia jodoh atau hanya ujian untuk aku, Jika benar jodoh dekatkan, jika hanya ujian semata kau jauhkanlah dari hal yang sia sia, aku taknak terluka lagi."