Assalamualaikum, hi . Diberhentikan daripada mechanic kapal terbang ✈️ due to pandemic covid19. Sekarang saya Sales Advisor Perodua 🚘 RT untuk rezeki saya 😊 saya doakan semua dimurahkan rezeki yang melimpah ruah
Bulan Ogos ni rebate Perodua sama macam bulan July.
AXIA (G,X & SE) - RM1500
BEZZA 1.0 G - RM500
BEZZA 1.3 (X & ADV) - RM1500
MYVI - RM1500
ATIVA - RM3000
ARUZ - RM3500
Korang yang berniaga tu nak beli kereta tak tau cara? Roger je saya selesaikan.
Ni documents yang diperlukan 👇🏻
- Ic & license
- SSM (full set)
- Bank statement 6 months
Kalau korang first time baru nak beli kereta, atau nak beli second car untuk daily use. Ambik Axia X ni korang ✋🏻 Paling sesuai & paling jimat!
Kelayakan gaji min berapa yang sesuai? Gaji bersih RM1800 selesa dah melamar. Monthly RM430. Rebate RM1.5k.
https://t.co/DIPRqolqf0
📍RUD INTERNATIONAL CIRCUIT
Korang yang planning nak main go kart, boleh try main dekat sini. Area Puchong Gateway. Antara circuit terpanjang jugak. 1.6KM, ada 28 corners.
Trek baru dengan facility baru. So memang selesa la.
🚨 Ada tak Gov staff atau GLC staff nak beli Myvi bulan ni? Rate rendah gila sekarang ni. Interest rate 2.2% je!
Macam rate SUV. Tambah pulak rebate RM1500. Fresh grad baru kerja pun layak.
Tapi apa pun bergantung pada gaji dan credit score korang ye.
#peroduasalesadvisor
Min requirement dengan gaji bersih RM2500 pun boleh lepas dah untuk loan. Kalau gaji korang lagi tinggi, scoring okay. Boleh dapat lagi rendah rate!
https://t.co/DIPRqolqf0
#peroduasalesadvisor
📍Kalau korang niat nak pakai SUV & gaji bersih dalam range RM2500. Ambik lah Traz ni.
Bonet besar gila untuk kereta SUV segment B macam ni, 471 litre.
Berapa gaji sesuai pakai Perodua Traz ni? Korang yang bergaji bersih RM2500 selesa dah pakai kereta ni.
-Interest rate boleh dapat serendah 2.2% (based on credit score)
-Fresh grad baru bekerja, payslip kurang 3 bulan pun layak apply. (Grad scheme)
https://t.co/DIPRqolqf0
Ramai ingat kerja MySTEP susah nak lepas loan kereta. Sebenarnya kalau dokumen lengkap & kelayakan okay, peluang tu memang ada.
Tahniah Anas berjaya memiliki Bezza 1.3 X. 🙌🏻
OTR - RM45k +
Max loan
Interest rate 2.7%
Deposit : -
https://t.co/DIPRqolqf0
Korang tadi Perodua naikkan lagi rebate bulan ni. Paling tinggi untuk tahun ni 🤯 Kalau tengah dalam planning tu, ni la masanya.
AXIA - RM1500 (specs G,X & SE)
BEZZA - RM1500 (specs 1.3 X & Advance)
RM500 (specs 1.0 G)
MYVI - RM1500
ATIVA - RM3000
ARUZ - RM3500
Ramai orang nak beli kereta tapi tak tau guideline gaji especially fresh grad & first time car buyer. Nak share sebab bulan ni rebate RM1009 lepastu stock laju! Bawah ni antara kereta ready stock. Ni based on kiraan gaji bersih minimum untuk model Myvi 👇🏻
Rebate Perodua bulan July ni sama macam bulan lepas. Stock sepantas kilat.
Axia (G,X & SE) - RM500
Bezza - RM500
Myvi - RM1000
Ativa - RM2500
Aruz - RM3500
Gaji bersih yang selesa kalau nak apply RM2500 dah layak. Gaji bersih tu gaji yang masuk dalam acc bank. Kalau scoring cantik, interest rate boleh fapat rendah 2.2%.
https://t.co/DIPRqolqf0
Korang nak beli Traz tak perlu tunggu lama dah. Bulan ni apply, bulan ni boleh dapat. Alhamdulillah settle deliver Traz 1.5 H fully loaded complete bodykit. Jom deal dengan @peroduabyfirdaus . Interest rate rendah kita buat. Pm pantas
3 kali repeat dari family yang sama. Bulan ni beli Axia rebate RM500. Thank u Iman sudi berurusniaga 🙏🏻☺️ Axia Adv SOLD 💯
Umur 21 tahun pun boleh apply. Gaji bersih minimum rm2000 keatas selesa dah merisik. Interest rate tengah rendah.
https://t.co/DIPRqolqf0
Cara nak buat family happy :
- Tengok gaji dulu, bukan tengok kereta dulu
Komitmen kereta sebaiknya tak lebih 15%-20% daripada gaji bulanan.
Contoh gaji RM3,000, ansuran kereta yang selesa sekitar RM450-RM600 sebulan.