Korang tahu tak ada 5 hard skills yang wajib letak dalam resume sebab skills ni mahal? Apa dia 5 hard skills mahal tu? Baca sini dan make sure letak dalam resume korang tau 😎
‘’PANCUT LUAR’’ pun buleh pregnant ??
(pull out method)
Kaedah ini ade risiko utk gagal jika:
-pasangan lelaki alami masalah ejakulasi pramatang
-Pasangan lelaki memasukkan semula zakar ke dalam pussy selepas klimaks
-Air mani mengalir atau melelah di bhgian faraj
Tahu tak rezeki terbesar isteri?
Suami yg cakap ada rezeki kita pergi/beli ya instead tak payah/bazir
Suami yg faham bahasa tubuh isteri need rest/me time
Suami yg buat kerja rumah tanpa disuruh
I prayed that every good women get a man that she deserve. Also a man.
Rambut kawan I cantik gila, tebal & volumized. Tips dia pernah bagi yang I ingat sampaaaai sekarang : Lumur & massage coconut oil on scalp📝
I did it, menjadi. Rambut I makin lebat sekarang🥹 My coconut oil bau Rosemary Peppermint. Interesting kan?
Ladiess yang ada masalah vaginal discharge /uti/ digestive issue tu, it is time to add cranberry juice into your daily routine!
I taknak overclaim but i swear it works like magic 😭😭