Isu negeri Perak tu, zaman sekarang mmg tak boleh normalisasi kahwin bawah umur yang terlalu muda, bukan mengharamkan atau menghukum tak sah atau sebagainya, tp orang yg menyokong perkahwinan bawah umur kerana modal "elak zina" biasanya akan memekak dgn kadar penceraian yg tinggi
This is why i love Islam. If any deluded person brings anything outside the religion, Muslims will be the first to criticize them. If you claim to be Muslim and you bring rubbish practice to us, we Muslims will be your strongest enemy because we will call you out immediately.
Kepakarannya ialah mengalih isu
Ropa-ropanya...2 kaum kerabatnya dah kena hadap ke mahkamah:
โข Mohd Sobri Osman (bekas CEO MBI Kedah) dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan rasuah Projek REE di Kedah. Tuduhan meminta dan menerima suapan.
โข Mohd Hilmi Abd Wahab (bekas Setiausaha Politik Sanusi) dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan rasuah Projek REE di Kedah. Tuduhan meminta dan menerima suapan.
Main sentimen agama, bangsa dan hina PMX. Sanusi punya style. Boleh baca dah
I remember argued w his buddies kt FB. Ramai backup Fitri ni, die2 kata Fitri ni distributor je, bukan yg create Child Porn tu. Last thing I asked this one bastard "Aku tanya kau, kau berani tak tinggalkan anak kecik kau berdua dgn Fitri ni" and that bastard said "Tak"
T.O.P ending the whole rap kpop industry with a soundcheck fanmeeting perfomance after 10 years of not performing ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ
CR. rainbowtttop
#PRESTUDIO_IN_TAIPEI#TOP_PRESTUDIO2026
your relationship with discipline changes so much when you shift from doing things from love rather than shame. from 'i have to clean'- to realizing i deserve to have a clean home. from 'i need to work out'- to i deserve to have a healthy body. you deserve the best from yourself
Un centinela normal: puta madre un grupo de mutantes me destruyo
Un centinela de dias del futuro pasado: recen a su dios hijos de sus putas y mutantes madres