First of all, congrats ada saving sebanyak tu pada umur semuda itu.
I’ll give you some idea, apa yang you patut buat dengan 10K ni.
Do your own research after this.
adulting ini memenatkan , kadang kan rasa nak give up and down tetapi bila fikir balik, ini lah rules of life kan? just follow the flow. apa yang terbaik dan apa yang Allah nak bagi just bersyukur and redha sahaja.
Kajang > Putrajaya > KLIA1.
Umur dah 26, baru ada akal nak buat passport. Buat pun atas keperluan business travel once in a while.
Yang pernah buat pssport, mesti tahu journey buat pasport bukan benda yang senang. Dari sejam jadi seharian. Meh i nak share tips buat passport✨
I pray that July, August, September, October, November and December are all months full of growth, blessings, happiness, love, healing, success and opportunities 🫶🏻
Be a better girl. A better girl each day. Be independent. Be smart. Be expensive. Be exclusive.
A girl who had done everything, to create a life of her dreams. So that, no one can take you for granted.
Rahsia Kejayaan :
AHAD - al mulk
ISNIN - ad dukhan
SELASA - al hasyr
RABU - al waqiah
KHAMIS - yasin
JUMAAT - al kahfi
SABTU - as sajadah
SEBELUM TIDUR - al mulk
Suka atau tidak better jujur, jangan bagi harapan palsu. Choose me or lose me, i'm not a backup plan and definitely not a second choice. I'm not going to spend the rest of my life with someone who is going to question if the made the right choice.
Dear ladies. Work hard. Work until you can buy what you want. Until you can do everything you like. Until hantaran doesn't even matter to you. You worth more than diamond, more than money, more than everything else.