@0xrooter Hebat sangat dah la ni? Sedangkan firaun, kaum Aad, kaum Tsamud, Sodom yang rasa paling maju pun Allah SWT boleh musnahkan. Apalah sangat setakat balaji ni.
@KilroyAmerica@arcticinstincts Kau ingat kami kisah ka orang nak pandang kitaorang apa?. Macam lah bertamadun sangat, cuci berak pun pakai tisu. Memang kami tak suka bangsa penjajah pun. Pegi mampus jauh2.
Kuat betul Balaji ni cuba putar belit dan kencing rakyat Malaysia. Macamlah kita semua tak cerdik
(1) company yg run Network school tu berdaftar di Singapore dan bayar tax di Singapura bukan Malaysia
(2) Forest City is tax free..celah mana dia bayar tax?
(3) lesen yg dia dapat dari PBT hanya lesen untuk pejabat urus niaga, bukan bina sekolah
(4) cer google success story dia dalam bisnes, hampeh semua rugi. perkataan “flops” merata-rata
(5) tiada start-up Malaysia diambil dalam Network School, celah mana sumbangan dia kepada rakyat Malaysia?
(6) konsep dia ni pun dia ciplak dari Pospera di Honduras. cer google apa jadi pada Kerajaan dan Negara Honduras sekarang bila Prospera dah jadi “state within a state” dan kuat dan ancam kedaulatan Honduras
Malaysia wants to become a regional hub for AI & data centres. A data centre can use up to 25.5 million tonnes of water annually. This amount can support 300,000 people every single day.
Nothing can replace our freshwater ecosystems once they are destroyed & drained.
One of the most brutal scenes in human history has been leaked.
Footage from an Israeli aircraft shows thousands of starving Palestinians running towards an aid truck, before it bombs and kills them all.
A video that the world must never forget.