@ie_Arifa @hunain4g ap ek aisai issue k barre mai bol rahi ho jis k barre main apko kuch info nahi hai to plz apna ye fazool tweets karna band karo is se pehle apka ye pyara twitter bhi ban ho jai
@ie_Arifa @hunain4g to jab ye offices or internet net nahi hota tha yahi stone age main tab bhi log zinda rehte thhe na
to internet or ye sab offices waghera sab band karo na
#kittenrape@ImranKhanPTI plz do something about the kitten rape and other animal abuse cases and there are thousands of such cases so plz for the love GOD do something
@ie_Arifa or ye sirf 20k logoun ki baat nahi hai
puri Pakistani gaming industry ki baat hai jis se log lakhoun or caroroun kama sakte hain or Pakistan ka nam roshan kar sakte hain
@ie_Arifa or jahan tak education ki baat hai to thousand of students sucide karte hain result mai marks kam anne ki wajah se etc etc to education ko bhi ban karna chahaiye na
@ie_Arifa yar apne kabhi game kheli nahi hogi or har gamer ko abuser bol rahhe ho
han toxic log hotte hain games mai lekn woh gaming industry ka part hai
ap plz thori research karo
@ie_Arifa or sucide ek aisi cheez nahi hai ho sirf ek reason ki wajah se ki jai
sucide k peeche bohot se reasons hotte hain
https://t.co/cpqiaL6JF0
ap plz ye video dekho shayad apka point of view change ho jai
@ie_Arifa theek hai to tamam offices sab kuch ban kardo Q k stone age mai bhi to log zinda rehte thhe na
or bhai ek sucide hui hai or us ka bad mai pata chala k blame pubg ko kardia tha jab k pubg ki wajah se sucide nahi ki thi us larke ne
@ie_Arifa oho to yar ap bhi to negetivity hi phela rahi ho na
yee mujhe samajh nahi ati ap jaisai Pakistani apne ap ko samajhtte kia ho
koi information hoti nahi hai kisi matter pe or ban ban lagai hoti hai
@ie_Arifa agr jidhr ap k abbu ya bhai waghera kam kartay hain woh jagah ban ho jai or ap k pas paisai earn karne ka zariyah khatum ho jai to ap kia karo https://t.co/Xs2R2KI5cr bhi yehi likhna I StAnD WiTh PtA
yo @Ubisoft@UbisoftSupport i cant login to my ubisoft account and get the free gifts even though i have been watching the ubisoft forward for about 2 mins and i have tried about 50 times to login but it isnt letting me login
@Kiran_Naz_ or waisai ap bohot bol rahi ho k logoun main violence ati hai to kia ap k ye fazool shows dekh kar kia khush hali ya ache khiyalat atte hain.Ap k shows bhi dekh kar burre khiyalata atte hain.Bomb blasts,killing etc k ilawa kabhi baat ki nai apne