Pergilah adik-adik. Tengok tempat dan budaya orang. Rasa makanan negeri lain. Cari kawan berbagai latar hidup. Kumpul pengalaman jaga diri tanpa mak ayah. inshaAllah esok alam kerja lebih mudah.
Sebab tu jangan percaya yang Malaysia ni tak ada duit. Duit kita banyak. Tapi kena sakau. Eh tapi betul juga tak ada duit. Takde duit sebab ramai penyakau. Lol. Tuhan bagi kita free dari perang dan bencana alam besar tapi Tuhan uji dengan perasuah dan penyalahguna kuasa.
Please insert your parking ticket, please insert your parking ticket.
Fee is, 1, Ringgit.
Please present your AEON Membership Card for discount, please present your AEON Membership Card for discount.
Please push the Receipt button, to issue receipt.
replies blaming the lack of bins 😶 BROTHER if you have basic common sense you bring your rubbish with you and throw it out at your house/any other empty bins
Sape assume LRT/MRT dibuat utk lagi pendekkan waktu perjalanan compared to driving dah salah konsep.
Its is for predictability. Baru boleh rancang perjalanan. Ada jadual dah siap siap.
Nak cepat naik la helicopter. Duh
AT THIS POINT, SAYA MENYERU SEMUA RAKYAT MALAYSIA UNTUK KASI VIRAL SEGALA PEJALAN KAKI YANG TAK OK KAT AREA KORANG!! HERET YOUR LOCAL PBT HERE AND SHAME THEM!!
Kalau orang kaya is soooo great at managing our public money, tell me why we are paying the 1MDB debt.
Y’all just hate when a working class try to lead because he is poor, he shouldn’t get to be anything.
Also, kenapa wakil rakyat kena kaya sedangkan kita ada bajet tiap tahun?
We need to bring back intellectual elitism. Sorry, but a virologist will always know more about vaccines than a yoga mommy blogger with a ChatGPT Plus subscription.
FUYOO THIS IS PRO DATA CENTRE CAMPAIGN HAVE TO RESORT TO MARKETING NOW TO SHOW HOW FAVOURABLE THEY’RE KNOWING THEY ALREADY UNFAVOURABLE TO BEGIN WITH
DON'T FALL FOR THIS GREENWASHING AND PEAK GASLIGHTHING
HTAA tak cukup MO. Tau tak apa solusi JKN Pahang? Tarik MO dari klinik kesihatan. Klinik kesihatan pun tengah cukup2 and tak cukup MO, dia nak tarik pergi HTAA pulak. Hahahaha memang sanggup buat apa sahaja kecuali tambah orang ye? Menjawab la kat akhirat nayakan staf mcm ni.