semalam ada lewat orang freak ngatain kyungsoo lipsync di leemujin krn dia megang micnya asal, padahal ya ni anak emang gaya megang micnya emang gitu. noh liat, even micnya jauh & agak kebawah tpi suaranya cakep. pastinya dia punya teknik micnya sendiri
TERKINI
RUU HUKUM MATI RAKYAT PALESTIN MAKIN HAMPIR UNTUK DILULUSKAN
RUU Israel untuk menjatuhkan hukuman mati kepada banduan Palestin kini telah dibawa ke fasa akhir undian di Parlimen Israel. Jika diluluskan. Selepas ini banduan Palestin boleh dihukum mati oleh Israel. RUU ini dibawa oleh Menteri Keselamatan Negara Israel Itamar Ben Gvir
Dalam RUU itu. Banduan Palestin boleh digantung sampai mati dalam masa 90 hari selepas ditahan. RUU itu bermakna Perkhidmatan Penjara Israel tidak perlu mendapat kebenaran mahkamah untuk melaksanakan hukuman itu
The amount of gecko shit on each glasses and as a kid you have to clean them one by one...nah, the true Malaysian will not fall for this nostalgic shit.
“I dIdNt EvEn KnOw tHeRe WaS a BoYcOtT” you have a screen time of 14 hours a day and haven’t heard anything within the past 2 years about a mcdonald’s boycott? really?