@littlebitofleia I pernah check and I rasa nak marah je sebab jumpa macam macam.
So, for my peace, I dah tak check.
Tapi at the same time, I pulak buat macam macam.
We will get over this, cuma I don't know how bottom we will go first.
Lately ni aku perasan makin tak senonoh cara orang Melayu kita ni buat iklan.
Ini mmg terang2 ada unsur soft porn macam cerita “Ipar Adalah Maut”.
Baik lelaki perempuan dalam video ni tak patut buat ni. Nak promote ayam gepuk pun ada soft porn
Kena igt there are kids watching.
@BendiTheBagak Sebab tu rahsiakan berita2 baik, gaji, result.
Sebab ada taik palat macam ni yang akan membuat perbandingan kemudian dia jatikan senjata untuk cemuh/kecam/hina.