@yoursboyxx for cheaper option, can ask prescription from KK or GP, and buy it from pharmacy (need to give them the prescription slip),
one papan (10 tablets) cost around RM5.50 (bought it from Caring Pharmacy).
Better if dah pernah consumed and dh prnh dpt doc consultation before. π
@afiann@naim_shukry@azzryna@aerilzafrel back to your own tweet, gian sgt kan nk reply tweet org? Kena attack?
You asked for it sis. Dulu x fikir panjang ke? Netizen kot, you should have known better.
@vendettaking11 @HermyRahim Bang, klu pegawai khas MP pmbgkg ni dibayar, dibayar guna elaun MP tu sendiri. Bukan ada peruntukan khas kerajaan.
Jgn terlebih jd pengkagum bang.
@Eastcantdark@nurhalimatun@nurulaminhamid@rafiziramli Sebab tu anak dia bang. Anak PM bang. Bukan masalah bayar gaji ke tak. Itu anak dia π Ada org pertikai tak bila Nuar lantik Hasan Merican jd Penasihat dia? Takda kan? Ni anak dia woi.
klu ni pun ko bebal nak paham, sampai sini je lah.
@HermyRahim mmg tak sama pun bang. Nk byr gaji dekat penasihat PM mcm Hasan Merican tu tak kesah pun sbb dia layak
Pegawai Khas MP bukan official post. Tmbh2 MP pembangkang.
Yg ni offcial Senior Advisor to PM. Ada influence dekat goverment affairs and decision.
@mkini_bm Kepada YB @DrZahidHamidi lepasni Dato tak perlu takut atau risau utk lantik Nurulhidayah jd penasihat TPM. Kerana Walanon sedia pertahankan Dato π€£π€£
#gambarpalsu
@amer7211 @RMalanjum @rafiziramli Ko yg kesian bang. Paling terkagum dgn Nuar sampai terciduk nak pertahan benda bodoh ni. Haha
Oke lepasni Zahid lantik Nurulhidayah ni tolong terkagum juga ya. Walanon!
@firlibena@Rapunzeldadaa @RMalanjum Tibehhh tang PH jd huge and complex π bg logik la sikit justification tu
So @rafiziramli tak function la tu sampai nak kena ada new advisor in economic affairs. π