Jangan terkejut kalau first day kerja boss dah suruh buat kerja kat Excel ni hah jangan masa tu terkapai-kapai nak siapkan kerja pulak. So save notes ni siap-siap! 😉
Kredit Maukerja Malaysia
Korang tahu ke kewujudan benda ni? aku baru tahu masa ikut kawan aku bersiap kahwin haritu
diorang spray dekat baju diorang sebab diorang cakap auto tak panas, rasa sejuk je. Takde lah berlecak ketiak ketiak kan time sanding. Aku pun beli sebab cuaca sekarang panas tak relax
Haritu aku search cara untuk undo emel dekat Gmail sbb tersalah send emel. Ingatkan mustahil, rupanya boleh weh haha
Lepas tu terdiscover certain features yg jarang kita tahu tapi sebenarnya sangat best.
Aku share sikit kat thread ni eh.
aku tkleh laa pakai baju oversize sksksk sbb nampak pelik bila aku guna, tapi baju microfiber for daily wear mmg onz 👍🏻👍🏻
beli dekat shopee je. kain sejuk sesuai utk aku yg cepat berpeluh. aku yakin ramai dah beli dari shops yg sama.
Haritu ada this one guy share routine dia untuk hilangkan blackhead. Dia cakap tak susah pun nak hilangkan blackhead, pakai je cleanser yang ada salicylic acid.
So, I pun try la this cleanser, and suprisingly memang kurang weh. Hidung I sebelum ni rasa biji biji tu dah takda😭
Harini i nak share card game/board game yang best main ramai ramai! Confirm gelak! Lagi lagi malaysian dream! Sebab boleh relate dengan kita as malaysian 😂
A thread:
#SalwaShops
Started drinking these two since March this year, and I would say my skin looks so much healthier. Jerawat pun dah susah naik sekarang tau tak😭
I memang takkan stop routine ni! Really helps with my dull skin and gives me healthy glow. Definitely a game changer.