Macam biasa gaiss.. dapat gaji terus jadi miskin tegar itu biasa.. tapi ini lah komitmen bulan aku yang tetap. Semoga diperoleh rezeki yang halal buat aku serta keluarga dan semua yang mengenali aku.. 😊
Okay gaiss sebelom asnb buat penangguhan untuk bulan 12/2024 ni ada sedikit lebihan duit untuk kata topupkan sikit lagi untuk simpanan masa depan sendiri. Semoga untuk tahun 2025 ni dapat top up untuk rolling asbf aku.. hehehehe
Assalamualaikum... tahun 2024 maka beralih dari pada angka 2 didepan ke angka 3 didepan pada tahun 2024 ini.. Alhamdulillah semoga diberikan kesihatanyang sihat untuk terus hidup dan menunaikan kewajipan dengan sempurna dan lebih sempurna. Insya-ALLAH
Terkini dari telegram rasmi jurucakap Briged Al Qassam, Abu Ubaidah:
"Dalam tempoh 72 jam yang lalu, Mujahidin Al Qassam berjaya memusnahkan sepenuhnya atau sebahagiannya 135 kenderaan tentera musuh di semua medan pertempuran di Semenanjung Gaza.
Mujahidin juga menyebabkan berpuluh-puluh tentera Zionis mati dan cedera selepas meletupkan beberapa terowong dan rumah tempat musuh bersembunyi selepas memerangkap mereka dan menyasarkan tentera Zionis yang menembusi ke tempat tumpuan.
Mujahidin melepaskan peluru berpandu anti-kubu, peluru berpandu, dan alat anti-personnel dan bertempur dengan mereka dari jarak sifar.
Mujahidin juga memusnahkan kumpulan tentera musuh dengan peluru mortar dan peluru berpandu jarak dekat, dan mengarahkan serangan peluru berpandu bertalu ke pelbagai sasaran dan dengan jarak yang berbeza ke arah entiti Zionis."
Moga Abu Ubaidah kebanggaan kami baik baik sahaja!
Allahuakbar!
@SafiyaAmaran@lady_bugg11 Baca Bismillah bagi betul dulu wahai umat akhir zaman sekarang ni... sebelum nak banding manusia dengan nabi !!! apa punya pemikiran la koa ni ya..
@iamrudisa Good try bro! esok pergi claim elaun ya, itu lah time tak jadi kerajaan bukan main hentam kau kau kerajaan time tu, bila sekarang jadi kerajaan banyak pulak alasan itu ini. sebenarnya orang nak tengok macam mana untuk naik kan ekonomi malaysia ni semula. tak perlu nak bagi alasan
Tempat lain macam kangar, sungai petani, dan pulau pinang yang aku pernah tukar ke tiket di RM 1.00 sahaja kena cas kalau beli online.. ni dekat terminal amanjaya kena RM 2.00 aku rasa benda ni dah viral dulu tapi tak ada tindakan apa-apa kot dari pihak berkenaan.. hmmmm