@ohtweet@khairidzwan Saya kena kat KLIA2. Driver dah accept pastu cakap nak berak dulu dan tanya boleh tunggu tak kalau urgent cari lain. Saya reply boleh je tunggu. Last2 aku sidai driver tu dia cancel ๐
@Pelabur_Bijak Dua kereta ni saya pernah beli. Nasihat saya beli Myvi. BMW akan sakit bila part major repair walaupun hantar workshop specialist luar. 4 ke 5 angka untuk bayar repair perkara biasa. Sekian ๐
Sekarang baru korang akan faham kenapa duit RM makin lemah. Bukan sebab kerajaan memerintah. Tukarlah kerajaan pun tetap akan sama. Negara kuasa besar memerhati dan boleh main peranan memberi tekanan ekonomi kepada Malaysia. Tak perlu pakai senjata pun. Kerajaan dan pembangkang kena bersatu padu dalam hal ini. Ego masing-masing kena buang.
@fmtoday A joker. Please check the economy globally. It will still be the same with full of uncertainties. "Right track?" I don't think so. For yourself maybe ๐
@mkini_bm DAP tak perlu bersuara pun sebab benda ni bukan masalah rakyat tapi masalah korang. Isu DNAA boleh selesaikan masalah rakyat yang dalam kesusahan ke? Tu sebab jangan main politik banyak sangat. Rakyat dah bijak zaman ni. Zaman dulu boleh la diperbodohkan.
@PASPusat Bukan sebab tawaran tapi cara memerintah. Ceritalah bagaimana negeri Kelantan diperintah untuk bagi rakyat Selangor teruja. Baru betul macam tu.
@mkini_bm Tak perlu petik Melayu Singapura. Diaorang hidup seperti biasa. Gov jaga elok. Madrasah agama antara yang terbaik. Kesimpulannya jangan nak sembang mengarut.