Taknak beli takpe, tapi pls RT untuk my friend’s rezeki. Dia tak ada twitter.
Penduduk N9 especially Rembau, Seremban, Senawang, Tampin. Siapa yang berminat nak makan aiskrim time panas2 & nak buat aiskrim goreng:
RM7 / pcs
RM18 / 3 pcs
🛵 Runner blh htr dpn rumah 😚
Kita belum tamatkan PKP. Kita cuma bagi sedikit kelonggaran untuk sektor ekonomi tertentu. Jika mereka ini gagal patuhi SOP, mereka akan kembali kepada PKP. - @DGHisham
tapi i'm lucky la my wife kecik je hehe, just nice to massage. tapi depends la kalau wife besar sikit u take gym la untuk build up muscle.
oh ya my wife full time housewife so ya, never underestimate her work load at home. it's massive.
even as simple as kemas dapur, clearkan sinki, it took some toll on my back. krem. shoulder cramp. so no wonder wife selalu tergedik2 minta urut, mmg u kena urutkan. i bought a massage book full dr head to toe untuk belajar massage.
bila wife my lahirkan 4th baby, dia berpantang sendiri. i ambik cuti 10 hari, jaga dia masa pantang, and tell ya... sakit belakang, sakit kepala semua ada nak manage rumah nak naruto 3 orang tu. baru 10 hari, my wife buat everyday. imagine.
Yang faham diri kita, kita je. Orang sekeliling tak akan faham apa yang kita lalui. Rezeki kita pun bukan terletak di tangan manusia tapi di tangan Allah swt. Kalau kita dah usaha dan tawakal tapi tetap tak ada untuk kita. Maka, Allah pasti dah tetapkan yang lebih baik buat kita.
No one knows what the future holds but what we do know is the Almighty has a plan for each one of us. So no matter how bad the past has been, how many times we fell and picked ourselves up, all that matters is we’re trying to get close to Him. None of this will ever be wasted!
No one likes pain. In fact, most try to avoid it at all costs. But remember that pain is part of life. In fact, pain can strengthen your spiritual journey. It can bring you closer to the Almighty. Pain can also bring focus and reveal your true self and your purpose in life!
Susah jadi perempuan kat Malaysia ni.
Pakai tudung kena judge, tak pakai tudung kena judge, aurat tak cover perfect kena judge. Last last give up.
The real problem adalah netizen with their 'dakwah sentap'.
Dakwah kasar komen hina org.