29012024
Confuse. Biasa belikan pesakit bubur kat hosp. Tp apesal bukan pesakit plak yg teringin mkn bubur hosp ๐
Tp sebab ni je mknn yg masih panas masa beli. Lols
Kitorang pergi Bromo bukan pada right season, tapi banyak sangat benda yang kitorang dapat belajar.
I kat airport ni, flight delay cambiasa. So I macam ada sedikit kerajinan nak share the random itinerary yang kitorang experience sebelum I focus back to my busy schedule. Yuk!
kalau orang ambil AL harini contohnya, esok2 tu tak perlu nak tanya orang tu, masa AL dia pergi mana. Unless dia yang cerita. Pastu kalau orang tu selalu ambil AL sebab nak habiskan cuti dia, no need to bother either cakap โdia ni asyik cuti je dia pergi mana bla blaโ annoying ye
He is the best actor and no one could get his place in my heart!
SBS jokes on itself!
He deserves much more better!
Jang Jaekyang was the hardest character to play!
#JiSungDeservesBetter#JISUNG#Connection
Sebaikk la lalu jln dlm. Patut laa waze reroute sampai msuk lukut. Pelik nape masuk highway lps labu lengang btul sbb sblum tu jem gile. Rupany kete stuck sini x lepas lg ke semban. Kesian..brp jam la semua dlm kete tu. Aku yg dah 3jam+ pun tak sampai2 lg huuu
Dari beratur dilema nk mkn nasi kerabu ke nasi kukus ayam berempah panas2. Akhirnya pilih ikut org dpn (stranger) order apa. Muahahaha tp bau ayam berempah dia menusuk btul uhukuhuk
"Apa Sebenarnya Maksud PJS, PJU, SS dan USJ?"
Saya membesar di tempat dalam gambar ni. Tapi bila saya tanya orang sekeliling kenapa dinamakan PJS, ramai yang terus jem kepala. Itu baru PJS, belum yang lain lagi.
Hari ni saya dedahkan apa sebenarnya maksud tempat ni.
Kesian tgk sorng HO ni. Aku rasa aku dtg siang ke malam ade je dia. First posting. Ade la borakยฒ dia ckp mcm nk resign sbb takde sehari pun yg ria tak kena marah. Keep strong sis. I doakan u jd doctor yg hebat satu hari nnt
Duduk kat ward ni aku perasan mostly chinese patient takde org jaga malam & takde pelawat sgt. Kalau ade dtg pun bkn hariยฒ lagiยฒ elderly chinese mmg takde org jaga walaupun pt bedridden & need assistance utk urus diri. Why?
Masa discaj hosp smlm tertinggal plak tongkat. Pastu call wad blk dah xde tongkat nye sape pulakk la yg ambil. Tugas harini gi beli tongkat dlu sblum blk selain stock up dlu mknn..Harini takyah nk jem sgt laa penat laa hadap jem berjam2 ๐ต