Prof Muhaya ni mak rasa seorang motivator songsang dan penceramah yg menggunakan toxic positivity. Suka kata ke orang hati berkeladak lah.
Dia pernah cakap kat patient kan, mata rosak sbb tengok benda tak baik. How can an eye specialist say something not backed by science camni?
Macam mana jadi Prof tapi tak amik teladan dari kisah Nabi Nuh AS? Anak Nabi Nuh AS pun tak beriman. So dia nak kata Nabi Nuh berdosa sbb tak pandai ajar anak?
Individu yang ada ilmu agama sepatutnya presentation nya untuk mendidik/menasihat. Make people to love Islam more and more.
Ini kalau 24/7 asyik judgemental seolah olah kehidupan ini serba tak kena dan hanya Muhaya lah terpaling tahu how to lead a perfect life.
Disebabkan pembawakan begitulah, Islam sering disalah anggap dan dijauhi (including the muslims) kerana Islam itu judgemental sifatnya.
@pemudakudu_my@IniAlalalannn dia org bertiga je yg berani keluarkan pendapat sbb dh x de apa2 kepentingan. Yg lain takut hilang jawatan atau position. Padahal semua yg lain mungkin ada pendpt yg sama.
@bharianmy@anthonyloke, you have been one of the worst minister ever graced in this country. There is no whatsover contribution you did when you holding the post. It’s best you can just resign.
@bharianmy Kalau google "anthony loke tubuh jawatankuasa" ada berpuluh tajuk tarikh berbeza. Maknanya 1 insiden 1 jawatankuasa. Tapi penyelesaian yang dia jumpa jual no plat.
@Fhxx96@HezeriSamsuri rasanya lah dulu ada je JPJ tahan lori2, mmg selalu ada sekatan jalan raya. Ni yg sy nampk kat jln raya. skrg ni mcm dh x nampak langsung. Dan dulu x de org politik kan. seingag sy lah. Sedih 9 org meninggal.
@wafty_ali Perangai Hollier than thou Rafizi dan macai2 PH ni buatkan aku yg nampak PN bodoh pun akan tetap undi PN jugak sebab tak suka dengan perangai konon terpaling bijak PH ni.
@rahah_ghazali@SyedAkramin siapa against Anwar mmg kena tendang PKR. Kenalah selamatkan diri. hehe… nama je parti keadilan, tp nampak sgt x de pun keadilan.
Untuk Dendeng Nyet Ekstra Pedas ni KA mintak maaf kena naikkan harga seringgit berbanding yang original sebab penggunaan cili 2-3 kali ganda dari yang sebelum. Kita juga perlu tambah minyak masak dan guna lebih banyak gas, sebab tempoh memasak perlu digandakan untuk make sure cili betul-betul masak.
Actually the additional cost incurred is more than Rm1 tapi kalau naikkan lagi dia akan jadi beban to my followers. Harap semua orang boleh terima kenaikan harga untuk dendeng versi pedas ni. Terima kasih guys for your support 🙏🏻🥺
@saifulhisyam lg kalau sv u tu prof. Dia ada gang sesama prof. Lagi pulak kalau dia ada position, director ke, timbalan naib canselor ke. awak ni suarakan pendapat mcm ni.
@saifulhisyam Setahu sy kalau di uni swasta awak ada better rights as customer. Kalau kat uni saya, blh je tanya dgn sv. Kalau x puas hati boleh terus bw ke VC. Ada student bawa ke kementerian dan kementerian take action. x ingat issue apa. Tp bkn psl publication.
@HalimCrypto@Solisidtor betul ramai org2 pkr keluar atau anwar pecat sesuka dia. Pelik juga anwar ni. ntahlah. org2 pkr ni sy sendiri nampak mrk bekerja siang mlm masa anwar ada dlm penjara. Selfless. Duit tak de pun semata2 nak kan keadilan. Anyway, sy dh lm tak involve dlm pkr ni.
Gambar tebaik di abad ini. Nota penting, ini bukan AI generated yer. Ini gambar ori. Allah Maha Kuasa. Ya Allah, bakarlah dan hanguskan negara pengganas Z
اللهم احصهم عددا
واقتلهم بددا
ولا تبقي منهم أحدا
@shahrilishakkkk@acaiijawa sy setuju pasal media sosial ni, tp blh specific media sosial yg ada kawan2 sekolah atau kawan2 kerja. utk umur sy ni facebook. Sy ada acnt tp sesekali masuk. Tp dlm sebulan maybe sekali atau dua kali je masuk facebook. keep in touch kwn baik dgn whatsapp je. atau jumpa in person