CUBAAN MY AIRLINE HALAU ANAK USIA 2 TAHUN DARI PESAWAT YANG SEDANG BERLEPAS??
Entah siapa yang salah? What’s your opinion?
#MyAirline
Perkongsian Fear Dawooz di FB :
Tikam, bakar teman wanita niat sembunyi kehamilan
Perselisihan faham tentang kehamilan menjadi punca seorang wanita mati ditikam, ditoreh di bahagian perut dan dibakar di kebun kelapa sawit di Jalan Sungai Limau, di sini pada Isnin.
Ini adalah bebenang
Ramai sebenarnya yang masih runsing dengan function setiap jenis supplement Blackmores ni, kan? Ni haaa, dah tulis sesiap apa fungsi masing-masing!
Sebelum beli boleh rujuk dulu, sila save cepat😇😇
RT dan Sebarkan❤️
Masa aku kat law school dulu, lecturer subjek criminal law ada pesan kat students,
dah kahwin nanti, masaklah utk anak2, walau masakan simple telur mata ngan kicap.
Biar anak2 membesar dgn masakan rumah, air tangan mak ayah.
That's how u keep their hearts home walau dh besar.
Yang nak beli tiket Coldplay, tengok seat jugak. Elakkan dari beli:
1. Cat 5 section 110
2. Section 207, row G no 37. Nanti dok kat tangga
3. Cat 4, 212, row W pun ada pagar.
4. Seat 213 Row Y
Mana mana yang rasa pernah experience seat ada pemandangan bermasalah, boleh roger.
Kalau maleh nak pikir, free standing je.
Lepastu datang awal.
Pulau Redang for families. Pulau Kapas for solo/ with friends or healing. Pulau Perhentian for couples.
But up to everyone lah, tak terhad pun and better experience je semua. My personal choice, Pulau Kapas. ✨
ESTETIKA LAMINASI—
Najib Ahmad Shukri berkongsi pengalamannya menggunakan lantai laminate selama lapan tahun.
“Bayangkan kesepian tengah malam anda tidur di atas lantai didendangkan bunyi seperti orang sedang menggoreng,” tulisnya.
Video di bawah ↓
Antara sebab kenapa isteri minta cerai bila dah berusia berdasarkan pengalaman saya :
1) isteri tunggu anak-anak dah besar. Sebenarnya suami dh lama buat perangai, tak bg nafkah/curang. Tp sebab xnak ganggu emosi & mental anak yg masih kecil. Isteri sanggup memendam rasa-
I baru tahu rupanya i lagi sesuai pakai dress! 👀
Macam mana nak tahu korang lagi sesuai dress or seluar?
Kena ukur.
A: Kepala ➡️ pusat berapa cm?
B: Pusat ➡️ kaki berapa cm?
B/A = C
If C is <1.4, sesuai dress.
If C is >1.6, sesuai seluar.
If C is 1.4 - 1.6, sesuai both 👍🏻