McD dengan bangga post gambar sponsor tentera Z!0ni$ burger.
Starbucks dengan bangga tunjuk support dekat Z!0nis.
Korang nak support lagi children k!ller ni? 💔
Kadang² aku rasa ada ka orang nak berkawan dengan aku ?
- Ada ka org yang boleh terima perangai aku ?
- Adakah aku ini jenis yang " ikut kepala dy je " ?
Sometimes aku rasa down gila sebab fikir tentang tu je.
kadang² aku fikir salah ka aku buat untuk perbaiki kesilapan mereka