@UmarBashir_ Overtime he's getting arrogant he Should understand employees always is rock and hard place we should be kind with these employee Class people there is no bravery in punching down there are also human with heart
@uroojjawed12 pore dressing room ko tableegi camp bana diya abhi be discipline issue nahi hai bhai wah Psl mein foreign players aur Coaches ko Convert krne ki kosish krta tha practice se zaida apne players ki namazein ginta tha is tableegi ko to 5 se 6 Sal pheley nakalna chahye tha
@CallMePazi1_ he's being humble test Odi averages and strike rate better then wasim akram also he also not need to tempered the Ball plus have not allegation of match fixing
@iffiViews Jinn yan koi Spirtual being nhi hoti jis Cheez ka koi Saboot nhi wo exist nhi krta ye Porani baatein thi microorganisms discovered nhi howe the tab bemariyon ko justify krne ke liye jinn bhoot black magic ki baatein hoti thi So grow up we live in modern world nobody buy this BS
@TalhaDigital007 Ab ye low iQ inbred batega Ke kya krna hai Sari Zindagi illegal Bowling Action se bowling krwi Jb action thk kiya tou Gully Ka bowler nhi raha
@RevoltSpire Ye Babar ka Meat Rider ko itna Dard kyu ho raha hai kya wo apna opinion nhi de Sakta aur ye Certification de ga Sahafi hone ka ye kon hai bas Uske Channel ka Size or Apne Channel ka Size dekh le haqeeqat Samj a jey gi
@UsmanOffical56 Pakistanis ko Haar Zaida Bori Lagti hai He has No fans We all are Pakistan team loyalist not Third Class player Fans Whom Sucks with all his Roti gang
@FearlessWolfess Shah or Syed Naam Walay Sb se bara fraudsters hotay han Jali Zaaton walay Jo Self righteousness or Racial Religious Superiority Se bhare hote hai So girl Stay away from these losers