Ada orng cuba potong line, aku tak bagi lepas, kasi hon. Member tak puas hati turun tingkap mcm acah gaduh.
Aku balas bukak semua tingkap, dlm kereta ada 3 orng laki (semua adik aku). Member terus kecut gi uturn.
@johan1151951 Remember his wife, who stuck her finger in his gills and he was visibly in pain? So yeah, shark can't do anything to him but small fishes can get into his insides.
Homelander getting the V1 should be genuinely terrifying. He became an absolute monster, a calamity. But the show doesn't show it. Furthermore, sister sage is stupid for an intelligent supe. Hughie is smarter by outsmart a literal supe that is in your head, reading your mind.
Contoh mcm rokok, kita dari kecik tahu rokok tu tak baik utk kesihatan, kotak rokok ada amaran. Setiap perokok pun tahu dan akui yg rokok tu tak bagus utk kesihatan. But, they still smoke. Sebab mereka nak.
Sebab itu semua nasihat focus on mencegah, hati hati.
Sorry to say, educate your son tak terpakai pun dekat dunia sebenar, hanya laungan di media social sahaja.
Secara logic, dari kecik semua org tahu membunuh, rogol adalah jenayah. Penjenayah ni dia buat sebab dia nak buat. Jadi, langkah yg paling selamat adalah pencegahan.
For a smart character she is sooo useless in the story. Her so called secret grand plan was to kill everyone and read alone.
If you're the smartest person, you can manipulate people, recreate the V1 or even create the virus. Her potential should be like the movie limitless.
Even Pablo Escobar built schools, clinics, homes and funded education for the people in his favela.
These dogs are buying Lamborghinis & Porsches with our hard earned taxes. Fucken hell mate.
Duit raya anak hak milik anak. Keperluan makanan anak adalah tanggungjawab bapa.
Jangan jadikan dalil βdah susah payah besarkanβ untuk halalkan perbuatan tersebut.
Baran la dengan drivers jenis tak menyempat ni.
I dari exit yg most right lane nak pergi most left & pendek distance dia, so i stop lah tunggu lane kiri clear dulu, pastu kereta belakang baru sampai dah honk honk? Ko nak aku buat apa nyah?? Keluar je biar mati kena langgar??
Aku tengah menyusu baby so review sikit baby aku. Lagi seminggu dia masuk 2 bulan.
Masa awal haritu dia demam kuning and tak suka pacifier. Until today dia tak mintak and masih tak suka pacifier.
I think because of this dia senang tido and knows very well when she is hungry.
Typical bohsia masscom uitm malam overnight rumah jantan stranger netflix and chill
Lepas mabuk 2 pint beer kongsi2 dgn bohsia lain, 1 shot vodka murah bayar pakai QR dekat trec
Esok tengahari masuk campus semula pakai abaya dengan tudung lilit leher mak beli dulu kat kampung
Bagi aku brader ni takda modal. Lukis gambar hantu lepas tu guna buat content. Tngok profile dia semua pasal gambar ni. Lek dah, aku dulu kelas seni semua boleh lukis gambar hantu, takda yg cakap sebab mistik.