SNEAKO asks Dr Zakir Naik why he chose to live in Malaysia ❤️🇲🇾🇵🇸
- Can openly support PaIestine
- Easy to practice religion
- Halal banking
- Away from warzones
- Economic
Petronas ditubuh pada tahun 1973 oleh Perdana Menteri Tun Abdul Razak.
Pada 6 September 1974, Tun Abdul Razak telah mengumumkan perlantikan Tengku Razaleigh sebagai Pengerusi dan Ketua Eksekutif Petronas (Petroleum Nasional Berhad).
Tun Razak berkata…
We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto. We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.
Thank you,
Sam Houser
Dearest @LLMrasmi dan ntah menteri mana satu dia orang dah pass baton nak jaga lebuhraya ni.
Ini harga Smart Tag sekarang, siap habis stock sokmo. Saya kena beli sebab saya punya dah tak boleh guna. Skrin out, reader pun tak boleh baca.
Jaga macam nak rak, pun rosak lepas 2-3 tahun. Nak hantar repair, kena courier ke dia dan tunggu. Beli baru ingatkan cepat, pun lambat.
Tapi ye lah, company dia aje yg ada benda ni. Nak tak nak, aku tak ada option sebab nak beratur kat TnG, pembaziran masa untuk saya.
Dulu TnG yang jual benda alah ni. TnG is under CIMB, so adalah sikit untung ke rakyat sebab Khazanah owns CIMB. So okay la sikit… (pujuk hati sendiri).
Ni company sapa la yg monopoly jual benda ni. Teknologi luar tapi ada local partner. Yang pasti, gomen tak ada saham.
Makin lama korang tangguh apa jenis sistem pembayaran tol yang korang nak buat, makin untung orang persendirian, makin rugi rakyat.
Karang orang tuduh korang ada komplot, korang marah. So jangan la bagi bola tanggung ke orang.
Saya ni tak komplen pasal harga tol pun, dan saya nak bayar tapi nak bayar ni pun masalah tak settle settle.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU 🎉
Korang tahu tak on your birthday, you can redeem more than 25 brands!
But let me share with you apa yang i redeem harini sempena birthday i 🫣✨
Aku selalu berangan nak pergi oversea solo trip. Tapi tu lah aku ni pun sejenis penakut jugak jadi aku postpone kan je dulu angan-angan aku tu. Aku fikir better aku try kat dalam Malaysia dulu. Jadi aku plan nak naik "sleeper train" ke Kelantan sebagai permulaan.