@azliamri@rancid_rage77 Apa kau igt ni team budak sekolah friendly boleh relax2 . Betul dah tujuan nak cari keserasian , tapi keputusan perlawanan tu penting untuk kelab2 bertaraf dunia macam ni. Mentaliti toxic π
The best thing kerja jadi kuli ni is everyday is the new day. Problem haritu , habis haritu. Mcm mana stress pun kau kerja haritu. Semuanya hilang bila waktu kerja habis.
WTF is Web 3.0?
Even if youβre hiding under a rock, I am sure youβd have heard of:
β’ Blockchain
β’ Bitcoins
β’ Web 3.0
β’ NFTs
β’ DAOs, and all that jazz before right?
So many buzzwords. It's time to break them down.
Blockchain 101: where it all begins ππ§΅
HOC ni akan patut habis bulan May tapi gov extend last sampai akhir tahun 2021 ni, tak pasti sama ada akan sambung lagi atau tak, so beruntung siapa yang beli rumah dapat HOC, jimat 11k -20k . Benda ni saya ada bagitahu dalam thread ni.
Salah satu benda ralat me & husband did was beli rumah untuk anak-anak tanpa ilmu. Ingatkan setakat mampu bulanan, cukai pintu, cukai tanah etc.
Masa pandemik ni baru tahu kalau beli kondo (high rise) kena bayar 10-15k for strata title. Benda ni tak diberitahu masa beli π
Geng! Siapa ada info dia ni?
Tipu duit mak aku. Entah barua dari semak mana la ni. Aku dah menyirap dah ni. Waknat betul
Number fon: +60 11-1411 9066
Number account:
CIMB
Jolly rumbayah
7634713609