@KrishnaKum30612@Cool_Wannabe82 Tetiba nak pusing belah lain pulak. Memang perangai semula jadi keling, kaki pusing terpaling play victim. Mungkin perangai turun termurun dari beratus tahun pahlawan keling
@KrishnaKum30612@Cool_Wannabe82 Terpaling kelakar, baru tinggal malaysia ke bro. Melayu ni dah cukup baik dah kena pijak dengan agama or bangsa lain pun still baik. Takda nak suruh datang sampai ke tempat ibadah untuk minta maaf pastu tak terima maaf. Iykyk
Penuh duk merentan pasal isu kesihatan tengok content2 makanan. Simple, kalau nk sihat tak payah buat or ikut. Kalau dah minum or ikut, you should know macam mana nk jaga kesihatan and badan sendiri.
Remember their faces. Don't let them date your family members, don't let them become your menantu / besan (bila dah tua) / ipar dan sebagainya. Takut nanti dapat keturunan pembunuh.
@hola_tristia@rafidah72 Kan, aku bukan lah kroni KA ka apa. Tapi kalau nk buat kesedaran kesihatan tak payah kot nk quote yg tu. Aku rasa orang Malaysia ni tak bodoh pun nak bezakan sihat atau tak menu2 KA ni. Cuma nya memang forte si KA ni pasal makanan. Rasanya KA ni tiap bulan posa la kena explain 😂
@PandaMerahku@afi_auditore Banyak populasi pun tak boleh majukan negara. Alasan ja. Hak istimewa? Sebab itu kecerdikan orang Melayu yang jadikan hak istimewa itu.