𝘛𝘳𝘢𝘤𝘬 bayaran balik pinjaman PTPTN anda dengan mendapatkan penyata bayaran balik pinjaman PTPTN.
Jom Min ajar cara untuk dapatkan penyata di myPTPTN dengan mudah, cepat dan selamat.
Ikuti thread ini sehingga habis.
My favorite doa,
"Ya Allah, ikhlaskanlah hatiku untuk menerima walau apa yang Kau beri untukku, kerana sesungguhnya apa yang Kau beri untukku itu adalah yang terbaik untukku, dan Engkau adalah sebaik-baik Perancang"
And I feel at ease knowing He's always there for me 🤍
Doa menutup aib:
اللّهُمَّ اسْتُرْ عَوْرَاتِي وَآمِنْ رَوْعَاتِي
"Ya Allah, tutuplah segala keaibanku, keburukanku dan tenangkan aku dari segala ketakutanku."
Ulang banyak kali doa ini.
Mungkin doa kita tidak dimakbulkan pada harini ini atau masa terdekat. Tapi percayalah pada rezeki Allah doa kita akan dimakbulkan juga satu hari nanti. ✨🤲
Percayalah, doa yang diulang -ulang ibarat mengayuh basikal, tiba masa akan sampai ke tujuan yang diinginkan. Allah mendengar segala luahan dan doamu, Dia mengenggam rapat dan akan menjawab segala doamu pada waktu yang tepat.
Kita hendaklah berusaha untuk khusyuk ketika solat. Bayangkan sekiranya bos kita sedang bercakap dengan kita sedangkan kita sibuk bermain telefon. Begitulah perumpaan orang yang sedang berada di hadapan Allah, namun jiwanya sibuk dengan urusan dunia.
Semoga Allah membimbing kita
1. Makesure korang pakai sunscreen bawah makeup tu.
Turutan dia:
Skincare (toner, serum, moisturizer) - SUNSCREEN - Primer - Foundation (makeups semua)
Moisturizer with SPF, foundation with SPF semua tak dikira okay? And makesure pakai sebanyak 2 jari. Like this:
Nak jodoh terbaik, nak kerja best & gaji lumyan, banyak-banyakkanlah berdoa. Especially pada waktu mustajab doa.
Do not underestimate the power of Allah & who knows the next few months you’ll be living in your answered prayers.
Ini waktu2 mustajab untuk berdoa:
Admin buka satu ruangan untuk korang berkenalan. Reply tweet ni dengan promote diri kalian. Share detail sendiri & ciri pasangan sangat dialu alukan. Yg mana berminat boleh terus dm atau mention owner. Yg dpt dm dari acc meragukan/tak pakai dp, block atau abaikan.
Lets Go.