Dah ada iphone 12 ka tu?
Kalau tkda lagi mai nk belanja 1😍
1.1.2021 aku announce pemenang🎉🎉
Syarat senang ja, just
🔁RT
❤️Like
👉🏻Follow
Utk sapa yang nk belajar bisnes dropship Ebay & Shopee boleh tekan dekat link ni utk dapat kupon diskaun RM 30 👇🏻
https://t.co/ye3OxYBFjc
Dari Rm22,040 ke Rm89,433 in 3 months. Tak sangka plak. Ni salah 1 dari sales online store dropship aku. Saja test, hehe. Ni bkn yg course tu, ebay ataupon shopee. Aku buat bnyak benda sebenarnya 😍. 100% income aku semuanya online. Nak tau?
100 RT aku buat thread😭
Jom join giveaway ni😎. Nak bagi FREE Dropship Shopee Course😍Giveaway worth RM 229. Nak bagi untuk 3 pemenang. Kalau ramai, aku bagi utk 10 pemenang. Jom kita cuba, syaratnya mudah saja. Rugi tak join oiii. Lets make some money online together 💸
Memandangkan group dah cukup 5k members. So aku nk buat giveaway nak bg FREE Ebay Dropshipping Course worth RM169🥰. RT dan follow utk menang. Nak 3 pemenang ja. Klau lebih 10k RT, aku pilih 5 pemenang. Utk yg nak diskaun RM70, isi form dkt link ni noh👉 https://t.co/yXY6tPpauv
Win RM50 from Lazada, click to help me. Easier to win now! Download Lazada App and play Share Pocket to win yours. #sharepocket | https://t.co/wwp5gVPURd