Got my first Pfizer COVID vaccine dose today! Letโs all continue to follow the COVID guidance, the cases are rising, hospital admissions are increasing, hospital beds are almost full, itโs not the time to be complacent. Hoping that next year will be a better year! ๐๐ฝ
Dont blame me for the headline by Malay Mail. They have rephrased the headline. My message is loud and clear, please help us to break the chain of Covid-19 transmission. Please stay at home and stay safe. But if you have urgent matters to attend to then please adhere to the SOPs.
Please remember this reminder. Aesthetician berlesen adalah, medical practitioners yang lulus MAC part 1 & part 2 exam. Kalau dia nak buat something kat muka you dan mengaku dia doktor, mintak MMC no dia dan MAC cert.
Ini perkara-perkara yang ibu bapa kena ajar anak anak dari kecil walaupun nampak macam mereka mungkin tak faham. Tak tuan puan, mereka faham dan mereka akan buat ikut apa kita buat. #aenshares
You are not your bad days. You are not your mistakes. You are not your scars. You are not your past. Be here now, and breathe. And keep walking forward.
I always believe that detractors and haters are there to motivate you to work hard (always channel that negative energy into something positive). Take it as a challenge and prove them wrong. You did just that. Congrats @RaffiqIzzat! Keep flying high!
Untuk student yang selalu buat presentation, kalau korang nak slide lawa. Meh sini saya bantu anda semua! Tips ni dari kawan saya, Yulia Farah Izzati. Ini adalah thread:
Kalau nak start menjual kat fb, benda pertama kena buat adalah set your fb profile!
Kalau orang tak kenal you lagi, jangan terus buat fb page. Memang tenggelam, confirm.
Focus pada fb personal dulu.
Baru-baru ni my mom ditegur oleh her colleague "muka nampak glowing sekarang. Pakai apa?"
My mom bgtau pakai Alluskin Purfiying Cleanser. Then her colleague tu terus la order 1 botol APC from me.
My mom pakai APC dah hampir 3 bln. Memang nampak perubahan. Darkspot pun kurang! ๐
Sumpah best @alluskinhq punya cleanser, rasa smooth je kulit toink toink gitu. Tiny bump pun hilang. Pastu pakai AHT, rasa hydrate je skin. Combine dengan @zarzoubeautyHQ serum. Combination yang da bomb. And now beli APC 100ml pula ๐คฃ thank you dr @aensaari โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
Jika anda sedang memandu di sebatang jalan dan secara tiba-tiba terdapat batu yang melantun ke arah cermin kereta anda sehingga menyebabkan pecah akibat daripada pekerja mesin rumput di tepi jalan. Apa yang harus anda buat? ๐ฑ๐ฑ๐ฑ
Sama jgk mcm aircond tu. Kalau tk sejuk tu bkn sbb gas tkdak. Gas tkdak bila bocor ja. Klau org servis ekon kata sbb gas tkdak tu menipu ja sbb nk cas lebih. Tukar capacitor rm22 dh settle.
Goodbye 30ml Alluskin Purifying Cleanser & Alluskin Hydrating Toner!
You may find your Allufams to get these babies while they lasts!
Pray for our new ongoing project, that will meet you next year!
#alluskin#shockingannouncement#APC#AHT
Hi, i nak spill the tea sikit ๐ฌ
Since dah ramai tegur muka i dah tak dull and tak crack macam dulu soooo i is excited nak bagi tahu apa rahsia i ๐ i just pakai alluskin purifying cleanser and alluskin hydrating toner. Thanks to @alluskinhq and DR @aensaari ๐๐