@Hussaintan47792@BBhuttoZardari@BBhuttuZardari@asifa_zardari Beta tera leader isliye hoga 1.Tu sindhi hai (beghairat kisam wala zameen kabza, illegal kaam or na puch taaj) 2.Government main mulk ke paise se pocket bhar rha hoga jis province ko ppp hakumat kr rhi hai kahin saalo se or barbaad krdiya hai.
@abbasikhan54 Jo tumhara baap tmhari profile picture main khara hai usne is mulk ke billions mulk se bahir transfer kiye hain roads se ke kr mills tak main paise maaray hain.
@Hashmi861@husnain_waince_ @ShazPtiUk @Rizwana62568109 Shahbash shareef k followers se zyada is journalist ke hain 😂 ab boldo ye multi million loug sab chutiye hain jo follow kr rhay hain and tum sahi ho
@Hashmi861@husnain_waince_ @ShazPtiUk @Rizwana62568109 Who are subscriber? People of pakistan right? Ab ja kr count kr kitne loug usko follow krte hain. Wo mulk k liye lar rha hai khara hai. Baki diplomatic journalists ki trha nai hai k jahan paise dikhay mun us taraf.
@real_waseem23@RVCJ_FB Waseem this is how you’re representing our country? I would recommend you to delete it. Apnay ap ko itna chota na karo k now you have to comment on some indian shit media post and indians k dimagh main perspective daalo k pkistanis think like this. Please remove your comment asap
@SayalMandokhai1 I’m true PTI supporter but to be honest this is a shit post. Tum bc apnay he mulk ki taangein utha rhay ho just for gaining few likes. Criticize karo but limits main reh kr. What this video shows is totally bullshit!!!
@Rohaan01700655@MyraKhan9@GhaniYousafzai1@ImranRiazKhan Apke papa ka dimagh khaali hai sahi kahan se keh rha hai? Meri jan apki aulaadein apko koseingi baray ho kr. Haq ke liye bolna seekho wrna ye pakistan dekhna bhi naseeb nahi hoga apki agli nasal ko
@AliZafarsays Ali zafar bhai let’s make this trend whole pakistani community on twitter should share this matter so majboor ho jayein politicians pay krne k liye.
@WaseemRaja1512@Twitter@ImranKhanPTI You need to do little research before barking and spreading false news against a person who don’t want to see pakistan as a slave of that country who is the reason pakistan lost so many lives and is still in problems till date.