@mkini_bm Bantah luar Jemaah Menteri la tu, nak bantah duduk dalam mesyuarat. Sebab tu lah pasal RCI-TH keluar dewan ramai-ramai, perangai nak lawan tapi keluar mesyuarat, memang takde siapa la nak dengar...
@liyana_marzuki Teruskan saman. Kena bagi pengajaran orang macam ni, tak kira la OKU ke apa. Jangan ingat asal OKU ni nak dapat special treatment je, naik lemak nanti. OKU pun tak terlepas tindakan undang-undang, dia dah malukan Puan & keluarga, tiba masa dia pula terima hukuman...
@bharianmy Bulan Oktober biasa dah sibuk pasal Pembentangan Bajet. Masa dah beri peluang nak hentam, pergi keluar ramai-ramai, lepas tu menyalak depan media.
Masuk sesi akan datang baru nak bahas. Tu bukan strategi, tu bahalol namanya. Yang masih mengundi pemimpin camni pun sama bahalol...
@AsyikinMusa Seingat aku lah, antara tujuan perkahwinan ni nak hubungkan pertalian antara keluarga. Tiba kat dia ni nak putuskan talian keluarga, pening jap aku...
Jangan ikutkan sangat permintaan Mat Rempit. Masa race haram kat jalanraya, kata mintak litar. Dah buat litar, race kat jalanraya jugak.
USA: We're not negotiate with terrorists
Malaysia: We're not negotiate with Mat Rempits...
Mat rempit minta tutup highway setahun sekali kemain engkorang marah, ni budak budak kaki berlari tutup jalan tiap minggu kat tengah bandar sampai orang susah nak pergi kerja korang okay pula.. Orang berlari bayar cukai ke? Besar punya bahalol menyusahkan orang.
@tjerealjoker Aku orang Johor, sejak pertama kali mengundi dari 2018 aku firm dengan PH sahaja.
Cuma kesal jugak dengan BN, ingat dah berada dalam Perpaduan boleh ubah perangai. Masih lagi nak ikut perangai lama...
@adamyusuf88 Bukanlah camtu lah, BN dapat Penghina Nabi SAW, Syiah, Khawarij, SG4, buka mulut muhong, Ayohh Cheiikkk, tak stabil & bermacam penyakit dari PAS...
@tjerealjoker@MuhyiddinYassin Bayangkan, dulu dia dok galak kata PAS Parti Ajaran Sesat, lepas tu dia yang bekerjasama dengan PAS.
Sudahnya kawan tu sedut sampai kering, lepas tu dia sendiri kena buang dari gabungan dia yang mulakan. Dalam nak dibuang masih berharap, nasib kaulah abahcow...