An online print and design company. Stick around for inspiring designers and highlights from our creative community.
Share your MOO with us 👉 #hashtagMOO
@MRTRACYBURROUG1 Hi there! 👋🏻
We currently don't have any active promotions. I would highly recommend you sign up for our MOOsletter so you can stay on top of all the upcoming promotions and receive 20% off on your first order. You can sign up through the link below. https://t.co/uYLUJc3rdB ���
@seizuresalad Such a great feeling when you realize you have what you need! We are sure that the Postcards will work beautifully. 🤩We hope you have a great time at the show! ✨
@mwmoedinger We're so glad we could help get your order sorted (without the robot loops!). Thank you so much for being such a loyal customer all these years! It truly means the world to us! 🤩✨
@hilobrooklyn We're so sorry for the delay! We'd love to look into this right away for you. Please DM us your order number so we can get you an update ASAP.
https://t.co/osmaYBoBPk
@JasonDJolley It looks like you've used the "Nordiska" premade design for your Business Cards and left some of the stock images on the backs. Not to worry, we've received your email and replied with a solution!
@DylanMorrris We're sorry to hear that you haven't heard back from our team yet. Could you send us a DM, with your order number, so we can look into this for you?
@Stbvworld If this is a concern and you would like to cancel your order, you can phone, chat, or email our Customer Service Team here: https://t.co/v3DbeMRl4O
@Stbvworld The turnaround times at checkout are the fastest possible. Our production facility in Rhode Island is currently shut down due to a blizzard, which may sadly cause further delays.
@moflatley Hi Maureen, we're terribly sorry to hear of the trouble you've experienced with the delivery of your order. We see you're already in touch with our Customer Service team who is looking into this with you.
@vigneshr4m While we do not currently offer Braille, your feedback will be forwarded on to the right department and hopefully this will be an option in the future!
@mikeschwede Hi Mike, we apologise for the trouble caused with your order! We will look into this issue and pass your feedback to the appropriate department. We find this information very helpful in improving our services. We can see that your order has now been refunded in full!
@Customercr_evri@mikeschwede Thanks for sharing your feedback, Mike! We’re really sorry for the frustration this has caused! 😔 We’ve shared your feedback with our team to investigate and are looking into it.
@arjav17 If you haven't already, please reach out to our lovely Cusotmer Service team! Thin borders on MiniCards can be very tricky due to the scale and cutting tolerances but they would be happy to help you out.
https://t.co/v3DbeMRl4O