@Queen24936827@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Ap k pass net tha na ap apna parho apna socho bass ap ppr do bahanay na karo jisko tyari huti wo krleta hai kisi nay bhi net pr نہیں پڑھا ۔
Smart slybs k sath 2 maah milay jismain tyari itni hugyi k pass hojyen gay apko society se kya lena dna
#notCancelAllExams
Abbay yar ab to parhlo
Ye ho ameer bapo ki olaad hain inhon nay urti dekhi hai phasti ni dekhi parhayi se kuch ban jayga yad karogy ye din 3 subjects or 600 num rehgye ab to parhlo 20 din saray rehgye
Tumnay parhna e ni hai tabhi teetu pattiya kar rahay
@airdropblgspot @Mc_announce New air drop
Claim 1 dollar after every 15 mintues
Just copy link and paste bnb smart chain address in Dapps of trust wallet
https://t.co/TeoSvZPGK3