@zainab_diary کتنی سادہ خوبصورت اور مکمل بات ہے زندگی کا سارا سکون اور توازن انہی چند رشتوں میں سمایا ہوا ہے ایک اللہ جو ہر موڑ پر ساتھ ہے اور انسان کی سب سے بڑی پناہ ہے 🥹
@RK_dreamy محبت میں کتنا مان اور کتنا گہرا سمندر چھپا ہوتا ہے نا اس ایک لفظ میں کچھ جذبے اور کچھ احساسات اتنے پاک اور مخصوص ہوتے ہیں کہ ان پر صرف ایک ہی نام جچتا ہے
@RK_dreamy Zindagi ka balance kisi ki madad karna thawab aur neki hai lekin ap apni jagah ek anmol insan hain ap kisi ka sadqa ya rehem nhi balkay kisi ke liye ek pyara rishta hain samjhin 🥺
@MuqadasKhaann Khair bina bataye quiet unfollow karne walon ke liye thori si dil ki tasalli social media ka usol jo jatay hain unhe janay dein profile pe sirf wahi rahein jo ap ke content aur vibe ko sach mein appreciate kartay hain ☺️
@zainab_diary Aisa mt kahein life safe aur wellness ke point of view se bilkul uncertain hai lekin iska matlab ye nahi ke hum hr din se achay ki umeed chor dein zindagi chhoti zaror h lekin jb tk shwas breath chal rahi hai har din naye chances aur maqsad ke sath aata hai apna khayal rakhein ✨
@Incomplet_Human Haha bilkul yeh bilkul america shift hone ke 100% signs hain bas flight ki boking baqi hai baqi body clock ne to pehle hi us time zone adapt kar liya hai good night 😂✈️