@attyusof Sebagai orang yang takde pressure cooker and baru kahwin, I googled this and I think menjadi. As in daging boleh dimakan takde la liat sangat.
I use technique 5-30-7
5 min rebus
30 min tutup api
7 min rebus lagi sekali.
All this mesti tutup periuk, tak buka langsung.
Semalam terbaca pasal mak pemalas nak masak so no bonding apa entah.
Just nak cakap yang my mom start masak masa I umur 13 tahun ye sebab time tu dah ada orang gaji.
Before that memang beli tapau jela sebab tak sempat. Tapi memori beli makanan lepas balik sekolah tu I ingat sampai sekarang.
Tak memasak ni doesn't make you less a mother pun lagi-lagi working mom.
Aku boleh tolerate kalau makanan tak sedap, tapi bukan sampai basi & bahayakan kesihatan
Bini aku mengandung 7 bulan, teruk cirit birit sakit perut sebab termakan makanan basi dari kedai ni. Yang bodo nya, kitorang file complain tapi @GrabMY tak bother nak siasat pun
@MarioNawfal Not trying to be rude or something but I think he knew what were the possibilities of something bad happening when he signed up for it, hence the helmet and bulletproof vest.
He knew he had a wife and kids and still decided to go to an open war, right ?
@nanajiha1105@Injang_Nation Boleh refer ig ni untuk info lebih lanjut tentang penyusuan ibu, dorg ad group support utk ibu menyusu n kelas online utk parents, recommended sngt https://t.co/co2FnfVXWw
Kalau pmx announce ry tahun ni batal, n mak2 semua dpt percutian ke mana2 destinasi pilihan secara percuma, lengkap bersama babysitter & house cleaner yg akan kemas rumah secara spotless sementara ko xde kt rumah…baru aku akn impress.