@Jan_Achakzai Taliban kon hain. Kia wohnpunjab say ay hain. TTP walay 99% qabaili janwar hain. Or BLA walay baloch namakharam. Ensay he khtara hai Punjab ko bhi or Sindh ko bhi. Yeh deshatgard pukhtoon hain or baloch. Punjabi or sindhi areas ma deshatgard nhi hotay. Yeh idr pakhtoon he hain
@KashifViews Inqalabiyon ko sirf muslim countries ma agg lagan or proxies bnana ati hain. But ab InshaAllah enka sara gand Khatam hoga or yeh wapis apni aokat ma aa jain. Enki proxies khatam honay kay bad sakoon hoga poray region ma.
@SMunirMaan Shame on you jhoot bakwas he rakha hai tum logon kay pass. Thori si bhi gherat sharam nhi ati. Lahore ma yeh yad tha pani ka rasta but swat kalam ma jo tabahi hoi jahan yahoodi lobby ki govt. Hai udar yad nhi ayi yeh baat. Tum jesay zalil logon ka ghar ab esi jhoot say chlta hai
@chtahirfayyaz Loadsheding wahan ziyada hai jahan chori ziyada hai. Jab ap log haramzadgi karo gay tu agay bhi app jesay log he bethay hain. Khud bijli chori kro or socho kay agay waly imandar hongay??? Yeh haram topi pori qoom ma hai eska rk he hal hai or woh hai danda.
@chtahirfayyaz Ap jhoot bol rahay hain . Main aksar bijli ka bill second month ma ikatha submit krta hon ajj tak kabhi koi nhi aya. Yeh possible he nhi kay har mahinay logon kay gharon ma jaa kar wabda check krta ho. Propaganda band karo or time per bill pay kro. Jhoot bolna bna kar do
@MuzzammilAslam3 Bughz or jhoot ki pati utaro tu phir apko pata chalay kay Peshawar ki trha sirf ek public trasport fcility nhi hai lahore ma. More then 6 facilities hain.
Islamabad pindi metro kay ilwa hr sector or area kay liyee seprate electric buss facility hai.
@VinayPatel4115@Globalstats11 I can understand Bollywood completely spoils your minds, creates a very negative image of Pakistan in your minds, but in fact, that's not reality. In all these cities I have mentioned, all the high-class facilities are available.The food of Peshawar,Karachi,and Lahore is famous.
@FatimaPTI_IK Pakistan ki qabil Gen Z apna future bna rahi hai. Punjab Govt. Ki do hoi facilities or opportunities say khud ko develop kar rahi hai or kch idar hamaray chu***ya Pashtoon ek Niazi kay liyee apni zindagi barbad kar rahay hain or future barbad kar rahay hain.
@ThePowerOfPTI O begrat insan hareem shah jesai harafa or professional prostitute ko tum ek student say mila rahay ho sharam karo badnasal insan. Apni gogiyon pinkiyon or harimon kay liyee logon ki maa behno ko ganda nhi karo. Tumara khanda ghaleez hai es ma dosron ka kia qasoor
@Minhas_chkwal@AdvSahibaRana Kia nazriya hai khan ka, apnay watan ko galiyan dena, har jang or mushkil ma dushman ko support krna, apnay mulk kay khilaaf propaganda karna. Duniya ma Pakistan ko badnam krna. Gogiyon pinkiyon kay naray lgana.
تہمت لگا کے ماں پہ جو دشمن سے داد لے
ایسے سخن فروش کو مر جانا چاہیے
@AasifzaiAzhar Pora bangal alag hona chahta tha or yahan sirf kch jangli ek jaga gand daly bethay hain or dosri baat woh bangali thy or tum kasmiri. Sheikh sadi nay bahot pehlay bola tha nacah aliyan day bachay azadi di jang nhi lar sakday. Pehlay jaa kar asal kasmir azad krwao phir idr uchlna
@AasifzaiAzhar Yahan DChowk ek important jaga thi jahan saray Govt. Offices hain. Tu. Bethay raho jungle ma apna D chowk bna kar. Kashmirion ka ilaaj hai. Jesay harkatain hai wesa he bhugata rahay hain
@MediaCellPPP Konsi aksriyat. Sharam nhi ati. Apni corruption or bad governance ki waja say buri trha reject ho chukay ho tum. Or esbtome saray faasd kay responsible or sahulatkar bhi tum he log ho. Iqtidar ki khatir aagg mat lago mulk ma sharm karo. Or Kitna luto gay ab bas kro