As part of psychological torture, Israeli captors told Palestinian hostage from Gaza Shadi abu Seido that his family and children had been bombed and killed..
He was shocked when he was released and found them alive..
تکلیف🚨اسرائیلی جیلوں میں فلسطینیوں پرظُلم اپنی انتہا کو پہنچ چُکا ہے جسکے کُلی ذمہ دار تمام مسلمان ممالک کے حُکمران ہیں وہ ایک لمحے کوسوچیں کیا وہ گارنٹی کرتے ہیں کہ مستقبل میں اُنکا کوئی باپ بھائی یا بیٹا اس الیکٹرک چئیر پر نہیں بیٹھا ہو گا اسرائیل اس کراہ ارض پر ظالم حکومت ہے
A Palestinian child was tortured by Israeli settlers and then dragged by a car across sandy slopes, as if they were telling the Muslim world: 'All you did was talk, while we are the strongest.'
Repost this. Please I beg you
@RealAwaisAhmed@KhSaad_Rafique Bhai Faiz shb goud me utha kr leke aye thy khan shb ko or dharno me puri support bhi mili thi inko 2018 b yad hoga apko bajwa ne b bht support kia tha bs baat ap logo ko Jamat ki paziraee hazm nh ho rahi qk wo apni mehnat par hy.
@systemforpoor@FaizullahSwati Agar JI boot polish wala kam kar rahi hoti tw PTI ki tarah bht tezi se aagy ajati, logic se baat kia kren. Faiz shb ke lane wale or apni quwat se ane walo ko nh milaya ja sakta
@HassnainAl18584@JIPOfficial@ShamsAmjadJI TLP ho ya Pak ki koi bhi Jamat sb se Zada JI hi Palestine ki awaz bani Mushtaq khan ka dharna uske ilawa tha usme bhi JI ne shirkat ki lkn har shehar me alg se bhi nikly or apne sab mehnat pe sifar ka fesla suna dia ? Kya ye ilmi ikhtalaf hy ? Pyare bhai party se ehm haq hota hy.
@HassnainAl18584@JIPOfficial@ShamsAmjadJI Bhai jaan Islamabad se lekar Pak ke har city me JI ne Palestine ke lie muzahire kie telly nikali or Oakistan me sab se zada awaz uthaee hy ap chahen tw chk kr len JI ka page, Al khidmat ne Pakistan se sab se zada imdadi saman bhi bheha Palistine lkn ye sb apko nzr nh aya ? Afsos
@HassnainAl18584@JIPOfficial@ShamsAmjadJI Quran ka mutaila kren, tohmat laga kar disro ke lie bad gumani phelane ke bare me kya huqum hy, apka taluk jis bhi firke se ho mukhlafat ilm ki bunyad par kia kren bughz ki bunyad par nh. Agar JI ne pese nh lie hongy or dharna bhi de dia agy jake tw ap qayamat me jwb kese dengy?
@FaiqaSalman@ASFANDYAR_MDN Haha jb koi bt insan logical jwb milny pe bhi na manen or ek hi tape apna bar bar ghumata rhy tw usko ilm me izafe ki zrurat nh usny apni kam aqli pe itefaq kar lia hy. Apko smjhana bhi ghlti hi lg rhi ab ma’am sorry 🤣