Looking for cat parent for oyen! Rescued around my house, already groomed ( wangi + cantik) and she is super super clingy! Let me know if you want to adopt!
Semua lelaki tolong balik rumah sekarang. Luangkan masa bersama keluarga. Tak patut bekerja di hari minggu. Kesian family korang. Kena ada work life balance. Duit tak penting
Ha3 rasanya tak de paling rendah or paling tinggi.
Orang selalu kutuk saya emosi. Mereka yg rapat dgn saya tahu saya tidak ada emosi ha3.
Orang senang tertukar antara emosi (yg personal) dengan passionate argument. Lepas habis argue saya langsung tak rasa apa2 ha3.
Politik hanyalah kerja. Ada orang gembira menang jawatan dll, bagi saya itu sama macam saya dpt posting baru di tempat kerja.
Sama juga kalau bertemu halangan, sama macam kita hit a wall di tempat kerja lain.
Sedih atau gembira itu, bagi saya hanya untuk perkara yang sangat private kpd saya:
- memegang Ben buat kali pertama, gembira sampai menitis air mata
- naik haji bersama ayah dan lihat ayah gembira
- arwah Adlan Benan Omar meninggal, kesedihan yang tidak pernah padam
Yang lain-lain, dalam politik, hanyalah rutin harian bagi saya. Politik, jawatan, hanyalah satu kerja - sama seperti kalau kerja saya seorang penanam sayur pun, rasanya sama.
Sebab itu saya ingat orang mungkin tak paham kenapa saya nampak tak pernah putus asa dalam usaha politik.
Sebab politik itu hanyalah rutin kerja. Kita akan kerja sampai mati.
Yang bahagia itu sewajarnya untuk orang yang paling istimewa untuk kita.
Ha3 mesti kena kecam jawapan aku ni @sirsazly
@hazimhalimmmm Ramai usahawan dah salah faham :
Actually marketing x sales.
The purpose of marketing is let’s the audiences know this product in on the market , tak semestinya mereka akan terus beli.
Saya support this bro.