Bagus YB percepatkan pembelian Dron Anka
Keep it up
Cuma harapnya nanti di masa akan datang
TUDM boleh ada kemampuan menyerang macam Bayraktar atau Anka itu sendiri dilengkapi senjata
Albert Tei @ Tei Jiann Cheing.
Out of curiousity i made a search on SSM about his current "mining" conpany Nova Asia Resources Sdn Bhd of which he's the founder, major shareholder and Group Executive Chairman.
Macam mana sebuah syarikat dengan modal berbayar hanya RM200 ribu, aset RM3.3 juta, liabiliti RM11.6 juta dan ekuiti negatif RM8.3 juta, revenue syarikat sekadar RM289 ribu dan rugi RM6.8 juta boleh bagi banyak ahli-ahli politik ratusan ribu dan juta Ringgit sebagai rasuah?
Even a simple Google search you can find this Albert Tei is no mining "tycoon".
At best he's only "broker maut" moving money and doing "side quests" for somebody else.
Siapa di belakang Albert Tei @ Tei Jiann Cheing is the right question.
Again go Google and you can find his pictures with MBs, infront of Pejabat Menteri Besar(s) etc because that's how he operated.
Politicians yang amek duit dia memang bodoh dan padan muka masuk perangkap dia.
Siapa "pelabur" di belakang Tei Jiann Cheing? I don't know. Mungkin akan terdedah suatu masa nanti. 🤷🏻♂️
Madani patut guna strategi ni masa kempen PRU nanti.
Plant operatives to heckle and ask Opposition party leaders questions on issues negatively impacting them when they go campaigning, with media in tow.
Inform media beforehand about the walkabouts.
At every opportunity, instigate, stimulate, trigger content that makes your rivals look bad, aside from creating content yourself.
𝗙𝗟𝗘𝗫𝗜𝗠𝗔𝗥𝗧 beroperasi sepenuhnya hari ini, 1 November 2025.
Di Fleximart, anda boleh mendapatkan makanan dan barangan pada harga berikut:
-Aiskrim - RM1 per cone
-Kopi - antara RM2.90 ke RM4 secawan
-Mee kari & jus - RM5
-Mee segera & condiments (bebola ikan dan lain-lain) & jus - RM5
-Detergent (sabun basuh baju) - RM1 seliter, kuantiti flexi ikut sukatan sendiri
Makanan siap dimakan dari Flexivending - semua di bawah RM5:
Nasi lemak, Chicken wrap, Ayam Korea, Ayam cheese, Ayam goreng crispy, spaghetti carbonara, spaghetti bolognese, mee goreng basah telur mata, nasi goreng seafood, sandwich telur, sandwich tuna, sandwich ayam, roti sosej cheese
𝗙𝗟𝗘𝗫𝗜𝗠𝗔𝗥𝗧:
📍 35, Jalan Plumbum U7/U, Seksyen 7, Shah Alam (sederet dengan Speedmart)
https://t.co/ngsVP7IVXH
Bukti Seni Diplomasi sangat sangat halus
Sampai pakai Tali Leher warna apa tu pun dah mencerminkan sesuatu
Hari ini Presiden Trump pakai Tali Leher Warna Merah dan itu bukti pertemuan di Malaysia hari ini sangat sangat penting untuk beliau
Peserta Malaysia release cepat kau duk pertikai
Peserta Malaysia release lambat nanti kau duk pertikai jugak
Tak habis habis duk cari salah dan fikir teori konspirasi 24 Jam
Cuba Faham dulu camana Negara Malaysia beroperasi . Yang aku malunya yang duk pertikai ni ada datang dari mahasiswa IPT yang sepatutnya lebih cerdik
Cuba just bersyukur dan sokong apa yang terjadi.
Ada segelintir suka perlekehkan Anwar sebab dia sekarang baru nak ambil tahu.. Dia berasa kini dia lagi prihatin dan bijak dari Anwar..
Orang yang dari dulu ikut perkembangan seperti Nadir, ZRA dan PU Rahmat elok je berterima kasih atas peranan yang Anwar mainkan sebagai PM..🤔
Kepada semua anggota Wisma Putra
You got My Respect
Your diplomacy is Holy Shittt. Awesome man
Alhamdulillah
Terima kasih Wisma Putra dan semua terlibat secara langsung dan tak langsung