we have collected 82,650 all you are advised to collect on your behalf for our brother and sister in palestine who are facing many brutality from israel who are facing water food and energy shortage for this time.This is the time for the Muslim Ummah to come together,
@lostguy79 Darasal dlalo or chakri walo ki azmaish or sakht duty hoti hai to rohani abu nay jo keh to kehdiya ab mohsin naqvi ya askari jo kahengy siya ho ya safaid chakri dlal manu an tasleem kham te naal tweet lazmi , kabhi zameer awaz nhi deta in dalalo ka
@lostguy79 Masla ye hai jang b ek khel tha or economy set krna ye khel smjh rhy thay but awam ko pta lag gya k salay 80 saal say mulk thk kar rhay but nakam besharam hn
@IamHaiderSN Naqvi ko kuch nhi mila to whi purani apnay abu ki kahani k character pr khechar uchal do askari dallay or askario me ye baat common hai kuch na mile to zatiyaat pr ajao ye inka purana harba hai
ایک تو پی پی سے تعلق ہو پھر ایک مخصوص مسلک کا ہو اوپر سے ایک آفھ اپنے جیسا مسلکی جرنل سر پر ہاتھ رکھ دے تو یہ تباہی لوٹ مار کرپشن کا شاہکار بن جاتا ہے
مگر بھول جاتے اصل بادشاہی میرے پاک رب کی ہے وہی رازق ہے ٹاوٹوں سے کیا ڈرنا یہ تو قابل رحم مخلوق ہیں
@khalidmabbasi Murdar ek aglay level k murdar ka rishtedar hai jabhi usay pakistan tabah krnay par istasna hai jesay usnay apni zindagi ki istasna li hoi hai
@IamHaiderSN Yani ye pemra me hai or aj kal jo dramo may haramzadgi horhi wo ye allow krtay hn yani naqvi dalla b kisi mishion pr hai is dallay ko lgta koi mishion mil chuka hai jesay normalise horhi chezen
@IamHaiderSN Masla ye hai wo tehray dlal ap hakoomat or askari buray ko bura nhi kehtay or @RShahzaddk ikhtlaf apni jaga but ye banda buray ko bura b kehta apki tarha dlali ni karta
@awarahgard Or ap ka b pata lag rha ap kiskay dlal hn or apka kam b kamana he hai chahay wo dalali say ho ya social media say or jab ap ko b hawa lagay gi thanay ki to ap to wesay ganjay lag rhay to apka to mian nawaz say b ziyada bura hall hoga in my opinion
@lostguy79 Jis side say masla hai whi hakoomat laye unkay retired hazir adaron me unka aklota chaheeta naqvi wazarat me phir whi uth k kahen shistam kharab hai to phir banda 21 topo k samnay rakhay un bgerto ko
@lostguy79 Apki age itni ziyada hogai hai ap ko ab nhi tabsra karna chahye q k jab naqvi bola tab sb isliye bolay q k naqvi k rohani abba g unhay laye unkay under har wazarat tabah hai hakoomat wo laye hakoomat tabah adaron me bethay hazir retired udar b tabahi to masla ek he side say hai
Ek latifa suno naqam wazarat walay mohsin naqvi nay buri performance pr 2 khilariyo ko pakistan bula liya but moshin naqvi say koi pochnay wala nhi k jahan bhai hath dalta tabahi pher k rakh deta masla ye hai wo aya he 80 sala tajurba rakhnay wali team ki side say bs yhi farq