This week I rented a @Budget truck to move my sister across the country and let me tell you, worst rental truck I have ever received. We paid so much money to receive a truck with so much safety issues. We decide to drive overnight, so I couldn’t even get a new truck.
@LeBugArtisan Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
I've used your services @Budget with @Avis to rent a car for 1551 euros and I'm charged 2280 euros
- Avis email in the bill isn't working anymore
- Budget customer service link in email gives a 404
- Budget response email isn't monitored from what I've received
Any help?
@austyn1030 Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@MyTeslaMoonship Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@electricfuture5 Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@YopOpino Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@EricaSchaul Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@Budget never rent from these guys they are crooks. Prepaid rental, was given smaller car, budget claims it’s an upgrade even though it’s smaller and the list price was cheaper on website! They will do anything to avoid refunding!!!!
@DevonDavisPA1 Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@LBoeshans Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@Budget rented a car September 2 in Charlotte, NC at the airport and dropped it off on Friday, September 5 at the airport. On Monday we got a charge on a card saying we didn’t drop it off but we did we gave we’re given a different confirmation number and now we’re supposed to wait, HELP!
@LylesSRO Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@mrosagie Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
I'm happy to share that this situation was quickly rectified with the help of @budget members Mo and SD. Their service matched the excellent service I've experienced as a fastbreak member. I hope a situation like this never occurs again!
@nooch112 Hello, we apologize for such an experience with us, we would like to look closely at the concern raised. Kindly follow back and share your email address, full names, and active phone number for us to look into it and resolve it.
@Budget help please I need to keep my car 2 extra days. 70 dollars is the total charge. Thats Fine… your person on the phone says it’s 150 total Because of taxes. Not possible and she could only say there are 80 dollars in taxes being charged.