@PratikBhilar04 Hi Pratik,
We’re sorry to hear about your experience. We’re reviewing your order details #205521858 and concern under ticket 1179563. We’ll get back to you with an update as soon as we have more information. Thank you for your patience.
@yusufkorkmaz_ Hi Yusuf,
Thank you for reaching out. We are checking your order details and reviewing the refund process with the relevant team. We’ll keep you updated via email regarding the next steps and the refund status. Thank you for your patience and understanding.
So many Stacks.
So many ways to make it yours.
Rich Leatherette.
Clear, with a little colour.
Signature in new shades you’ll love: Fig and Lagoon.
Pick one. Mix a few.
Or Stack them all.
Shop on https://t.co/BHV4I0Lxp7
#DailyObjects#iPhone18Pro#StackLeatherette#Stack #StackEcosystem #StackClear #NewDrop
@sweetshivi15 Hi Shivi,
We are sorry to hear about this incident. Please know that we take this matter very seriously. We’d like to understand exactly what happened. Please email your contact and order details to [email protected] so we can take this up on priority.
@afnanhusayn Hi!
Thank you for your suggestion.😊 We’ll be sure to pass this feedback on to our team, and if there are any plans to launch covers for the Nothing Phone 4a series, we’ll definitely keep you posted!
@httpsbhav Hey!
We’re so glad you love our designs! We’ll be sure to pass your feedback on to our team. If there are any plans to restock the Samsung S25 Ultra cases, we’ll definitely keep you posted.😊
@subhranil_br We understand your concern and sincerely apologise for the inconvenience caused. Could you please DM us your invoice and Amazon order ID so we can verify the purchase details, look into the issue, and assist you further?
@abhigeeky Hi Abhijit,
We’re sorry for the inconvenience caused. This shouldn’t have happened. Please DM us your order details and a picture of the product highlighting the issue so we can look into this and assist you further.
@excelo_soft Hi Devendra,
We apologize for the inconvenience caused. We understand your concern. As this was received as a corporate gift, we are escalating the matter to our relevant team for an urgent review and will prioritize resolving your concern.
@SinghHarrykaran Hi Hardeep,
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We have checked your order and confirmed that the payment was made using a voucher. The voucher will be reactivated within the next 48 hours, and we will share a confirmation with you via email.
@gauravparmar099 As per our records, the product was purchased on Dec 26, 2024, and is currently out of warranty. Therefore, the request falls outside our applicable policy. However, considering the potential safety risk, we strongly advise you to stop using the product.
@gauravparmar099 Hi Gaurav,
We understand your concern and sincerely regret the inconvenience caused. We are reviewing your purchase details #204187413 and have escalated the matter to our team for further investigation. We will get back to you with an update shortly.
@stressed_weirdo Hi,
We’re sorry for any trouble this may have caused. We’d like to look into this further and help resolve the issue. Could you please DM us your order details so we can investigate this and assist you accordingly?
@Prabalkundra Hi Prabal,
We sincerely apologize for the inconvenience caused. This is certainly not the experience we want you to have. Could you please share your order details with us via DM so we can look into the matter and assist you further?
Your desk, at its best. 🗂️
The Array Desk Organiser keeps everything you reach for within arm’s length, from your pens and adapter to your phone and notes, all on one compact footprint.
Shop now on https://t.co/BHV4I0Lxp7
#NewLaunch#ArrayDeskOrganiser#LayerLiftLock #DeskSetup #DailyObjects
@bhavna97 Hi Bhavna,
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We’ve checked your order #205572067 and can confirm that the refund has already been initiated to your original payment method. An email confirmation has also been sent to you.
@Sippika25 Hi,
We sincerely apologize for the inconvenience caused. Please DM us your order details and registered phone number so we can look into your concern and help you with a resolution at the earliest.
@ateekshanand Thank you for sharing the details. We found that your original purchase #204724324 was made in October 2025, and the warranty period has now expired. However, we appreciate your feedback and will share it with our team for review and product improvement.
@prithv_raaj Hi Prithivi,
Thank you for the suggestion! We’ll definitely share your request with our team and explore bringing phone cases for Samsung FE editions in the future. We appreciate you letting us know what you’d like to see from us!
@urstrulyshubh Hi Shubham,
We’re sorry for the inconvenience caused by the wrong product you received. We understand how frustrating this must be. We’re getting this checked with the concerned team and will work on resolving this for you on priority.