Gabriel Palmero sign dengan JDT, bermakna ada 5 pemain palsu yang didaftarkan as local dalam pasukan JDT. MFL hanya tutup mata atas semua penipuan ini. Tidak adil bagi kelab Liga Malaysia yang lain untuk bersaing.
Corrupted.
🚨BREAKING
An American man showed his grandmother’s passport, which was issued by the U.S. Consulate in Jerusalem in 1932.
The man said, “It was always Palestine, and it will always be Palestine,” highlighting the period before the Israeli occupation.
TERKINI
Civil Led Accountability Network CLAN Malaysia mendesak Pihak Berkuasa mendedahkan CCTV KLIA melibatkan kes juruterbang ditahan pihak berkuasa Indonesia kerana membawa dadah baru baru ini di Jakarta
Sebelum ini Pihak Indonesia sudah pun mendedahkan rakaman CCTV berkenaan dan AKPS Malaysia memaklumkan bahawa Juruterbang berkenaan melepasi semua tapisan keselamatan di KLIA
jangan sembang je, indo side dah reveal cctv footage masa pilot go through their screening.
reveal la pulak masa screening KLIA, siapa yang check, apa dia buat, betul ke system tak cukup canggih nak detect?
haritu masa pau duit bakso detecttt je lol
1MDB tunggu FBI kantoikan.
Naturalisasi tunggu FIFA kantoikan.
Pilot tunggu Indonesia kantoikan.
Jadi apa tugas badan penguatkuasa? Adakah Kedaulatan Undang-undang masih wujud di negara ini?
1mdb, TH, felda tu scandal besar weh. Yg terlibat semua ni dari parti yg menang semalam tu oi. Ingat juta juta ke scandal tu 😭 billion oi bukan million 😭
UEFA boikot semua pertandingan anjuran FIFA termasuk Piala Dunia.
Penyokong Malaysia tak sanggup boikot Piala AFF walaupun maruah negara telah ditelanjangkan di seluruh dunia oleh FAM.
Seronok tengok geng Umno macam cacing kepanasan pasal RCI TH. Macam si dungu yang cakap bumi kita bukan bulat. Macam si dungu yang pertahankan 1MDB bukan sakau kat kedai mamak dulu.
Umno mana pernah salah. Yang jelas Salah, itu Mohamad Salah. DAP pun kalah.