@IamSawairaKhan1 ap ny aisa kr k apny ap pr ehsan kia hy pehlay aur bad may us banker py .. ALLAH apko jaza dy. Neki kr k charcha nhi orna chaiyay wesay... never mind
Not a single person from mainstream media condemned what Arshad Sharif did to Siddique Jan. They all hate him because he has single-handedly taken over their spots and ruling over Pakistanis' hearts, especially the overseas Pakistanis
#WeStandWithSiddiqueJan#ArrestArshadSharif
اِنَّا لِلّٰہِ وَاِنَّآ اِلَیْہِ رَاجِعُوْنَ
تھانہ نشتر کے ہونہار فرنٹ ڈیسک آفیسر عدیل احمد قضائے الہیٰ سے وفات پا گئے ہیں الہیٰ کریم مرحوم کی مغفرت کرے اور لواحقین کو صبر جمیل عطا فرمائے۔ آمین
@NotJustBrowsing@arynewsud@pk12382 kam krnay walon ko koi appreciate nhi krta ... so discouraged for this behaviour of critical mindset.
Front Desks of Police are working very honestly. they need your encouragement.
@ShamshadChohan7 achai aur burai yaksar pai jati hy ,, ijtemai tor pr tamam musalmano ko target mat kijiay please... discourage ho jaty hain wo log jo true musalman bnnay ki koshish kr rhy hain...
@ShamshadChohan7 tumhara, aap, tujhy... lagata hy ap ko meri bat buri lag gai... janab khan sahab ki tarbiyat bhi europe may hui hy. self accountability ka mashwarah bht acha laga... may is ka he qayal hun. Bas itna kehna chahta hu k har qom may har group may har company may !!
@ShamshadChohan7 may ny suna hy k wahan kuch log behan bhaiyon ki shadi ko jaiz samjhty hain... aur apny kuton ki izat apny maa baap sy zyada krty hain... shayad un k zahir saaf hain aur batin alooda he reh gaey... rehnumai farmaen
@ShamshadChohan7 Sir, keep it up! Pakistan may chahy iski mang na ho .. but agar pakistani youth is par expert ho jaey toh foreign may kamyab ho skti hy..