Thankyou to @mybmc@MumbaiPolice@MTPHereToHelp
For prompt reply and removing of the illegally parked vehicles. Now the space has been cleaned and mosquitoes stopped breeding.
Special thanks to PI Datta Kolekar Sahib and his team for prompt response!
@mybmc@MumbaiPolice@MTPHereToHelp
Vehicle parked near our house, more than 2 months, not moved, people have made the area around it a garbage dump.
Exact location coordinates:
19.072406, 72.830259
Photos of vehicle & garbage dump attached.
Breeding spot for mosquitoes.
@AmazonHelp When you don’t have solutions and just need the customer to go from one link to another explaining the issues from one Amazon employee to another, you need to stop asking customers to DM you anything. #AmazonPrime#AmazonDelivery#AmazonIndia@amazonIN
@amazonIN#amazonIndia#AmazonPrime
Order to be delivered yesterday, was not attempted and falsely claimed to have been attempted.
The same has not been attempted today as well and upon repeat requests also customer care has 0 positive response
Such is the state of prime members
Really sorry to say that the sender has sent numerous parcels previously all in mint condition.
The issues always happen with the handling when it is via @delhivery .
@help_delhivery never taking any responsibility is just plain failure of logistical services.
@harry_chadha We are sorry to hear this. Please be advised that the package with AWB no. 219143111023790 is being returned to the sender. We kindly request you to contact your merchant directly, as they are best suited to assist you with this matter.
@help_delhivery@MyntraSupport
Parcel delivered torn cloth plastic packaging torn. During monsoon season Delivery agent being rude & abusive to my security guard upon delivery when security informed about condition of the package Such is the condition of services by @delhivery
@harry_chadha To hear this concerns us, Harmanpreet! Kindly share your registered email address/contact number and order number via DM for further assistance. - RO
@delhivery@help_delhivery
They have repeatedly been pathetic at their deliveries. Sometimes taken upwards of 8 days to delivery products. Delivery agents refuse to deliver or even connect with the receiver.
@myntra@MyntraSupport kindly change your tie-ups in Mumbai at-least!
@myntra@MyntraSupport
I cannot understand how within seconds you go from connecting to an executive for assistance to asking me to make a separate call. Lack of employees or evasion of support?
& the worst being they’ve outsourced the delivery to @delhivery@help_delhivery
@harry_chadha We are always here to lend you a helping hand and we apologize for the delay caused. Be rest assured that we have prioritized your concern and will drop an update at the earliest. A bit more of your patience is highly appreciated. Thanks, Aashish K https://t.co/2G23qpK1Kp
Upwards of 8 days have passed since the first complaint was registered. Is @airtelindia going to refund the money for the days the service has been down ? @Airtel_Presence
Also; when will @airtelindia respond appropriately to any such issues ?
Upwards of 8 days have passed since the first complaint was registered. Is @airtelindia going to refund the money for the days the service has been down ? @Airtel_Presence
Also; when will @airtelindia respond appropriately to any such issues ?
@harry_chadha We are always here to lend you a helping hand and we apologize for the delay caused. Be rest assured that we have prioritized your concern and will drop an update at the earliest. A bit more of your patience is highly appreciated. Thanks, Aashish K https://t.co/2G23qpK1Kp
@harry_chadha We are always here to lend you a helping hand and we apologize for the delay caused. Be rest assured that we have prioritized your concern and will drop an update at the earliest. A bit more of your patience is highly appreciated. Thanks, Aashish K https://t.co/2G23qpK1Kp
Kindly provide cancelation request link. Such unprofessional staff and such unresponsive customer care is not appreciated. Secondly the matter persists for long periods and repeats regularly.
Kindly share connection cancelation procedure.
Kindly provide cancelation request link. Such unprofessional staff and such unresponsive customer care is not appreciated. Secondly the matter persists for long periods and repeats regularly.
Kindly share connection cancelation procedure.
@harry_chadha We are always here to lend you a helping hand and we apologize for the delay caused. Be rest assured that we have prioritized your concern and will drop an update at the earliest. A bit more of your patience is highly appreciated. Thanks, Aashish K https://t.co/2G23qpK1Kp
Hello
It is a fibre connection and not a cellular connection.
Kindly connect me to the fibre team to enable them to reach out and check the location for feasibility.
@airtelindia@Airtel_Presence has still not resolved the issue at hand. #AirtelIndia#Airtel#AirtelFibre
@harry_chadha Sorry for the delay, Harmanpreet. We understand the urgency of getting a timely resolution. Please know that your concern has been highlighted to our team and we'll resolve it as soon as possible. Your patience is highly appreciated. Thanks, Mamta https://t.co/2G23qpK1Kp