Dulu saya pernah menyewa.
Pernah kena halau dengan owner sebb terlewat bayar 2 hari.
Sedih.. Dan rasa dihina.
Saya nekad kumpul deposit.
Berjanji kalau jadi tuan rumah tak nak menyakitkan orang lain. Saya bantu bukan menindas.
Ini antara rumah sewa saya.
Jangan takut nak berubah, walaupun kau tahu yang kau akan hilang beberapa perkara.
Tapi ingat, Allah akan beri kau perkara yang lebih baik lagi daripada yang telah ada sekarang ini.
Siapa pun aku di masa lalu, bukan aku di masa sekarang. Siapa aku di masa sekarang, bukan aku di masa akan datang. Manusia selalu berubah, begitu juga aku. Cuma aku selalu berharap, biarlah aku sentiasa berubah ke arah yang baik dan lebih baik.