@gbudhathoki NEA को online billing मा issue आएको धेरै दिन भयो। online payment गर्न मिल्दैन । कुरा गर्दा Head office को billing department को issue भन्छन् । पैसा तिर्न खोज्दा पनि मिलेन। यही त Digital Nepal??
𝐀𝐥𝐥 𝐏𝐚𝐢𝐝 𝐂𝐨𝐮𝐞𝐬 (𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝟓𝟎𝟎𝟎 𝐏𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞)
1. Digital Marketing
2. Web Development
3. Facebook Ads
4. SEO
5. Google Ads
6. Content Writing
7. Graphic Design
8. Video Editing
9. App Development
10. Hacking And More...
(48 Hours only )
To get-
1. Follow @codeMdSanto
2. Like & retweet [MUST]
3. Reply "Free"