خیبر پختونخوا میں عوام کی حا��ت انتہائی تشویشناک ہے، لوگ اپنے تحفظ کے لیے خود اقدامات کرنے پر مجبور ہو رہے ہیں جو حکومتی ناکامی کو ظاہر کرتا ہے۔ #امن_دشمن_یوتھیا
@majorgauravarya Major tum aik darpok insan ho. Jets giraye hum ne lekin count tum krwatay nahi. kaa diqat hai re bitwa. apne dehaant ke baad count krwaye ga bay?
@Aladeen_Pro Imran Khan jese ghtia mardood shaitan ne kuch ghtia aurto ke najaaiz bchay ikathay kiye hue hain jis mein se aik ye account hai. jo sabine kayani jese indian corporate sector mein mashoor call girl aur us ke ghadar buzdil bhagory namard dallay adil raja ke guided hain.
@pakistanwalli Imran Khan aur modi dono russia gaye thay. modi ko lene putin aya imran khan ko lene koi na aaya. laanat hai. adil raja ki gashtor ke proxy account
CDF Asim Munir is more than a military commander; he represents a clear vision for Pakistan's progress. Through firm economic initiatives and stable governance, he is paving the way for a prosperous future.
#CDFPrideOfPakistan#پرائیڈ_آف_پاکستان_عاصم_منیر
From crushing regional terror networks to restoring peace across borders, CDF Asim Munir's strategic brilliance has made the nation safer than ever. CDF Asim Munir stands as a true shield for the motherland.
#CDFPrideOfPakistan#پرائیڈ_آف_پاکستان_عاصم_منیر
@SabeeKazmi786 nadia khatak ko afghandu smugglers ke sathi sohail afridi fraudiye aur aleema beghairat badamsh ne dhakay diye. PTI ke tamam karkuno ko chahiye aleema khan aur sohail afridi ke sar pe jootay maar ke dimagh drust krien. nadia khatak ko chahiye tha joota utaar ke aleema ko marti
@soldierspeaks o namakharam ghadaar. tu toh boht se Indian lobby ke ayaash logon se biwi chudwa chuka hai. aur ab afgandu propaganda accounts se bund pe malish krwa ke daad wasool rha hai. chal gandu buzdil bhagora biwi ki kumaai khaanay wala gandu
@SabeeKazmi786 Sabee Kazmi Australia beth ke BLA ke aik gandu ki post repost kr rha hai. yahan se andaza kr lo ke jail mein betha Imran Khan ab khul kr Pakistan ke khilaaf ho chuka hai.